هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

کوتاه از غایبان و محرومان دو تیم اسپارتا پراگ و چلسی: لیگ اروپا

چلسی در اولین دیدار خود در لیگ اروپا باید به مصاف قرمز های اسپارتا چک بروند، آن ها در رده سوم لیگ جمهوری چک قرار دارند و تنها یک بار در مرحله گروهی لیگ اروپا طعم تلخ شکست را تجربه کرده اند.










کی هست کی نیست:


اسپارتا پراگ:

اسپارتا پراگ شاید کادلک و کرفچی را در خط حمله خود قرار دهد، این دو بازیکن در کناره های زمین بسیار خطرناک می باشند و تهدیدی جدی برای مدافعان چلسی محسوب می شوند. به نظر می رسد که در جلوی آن ها نیز دیوید لافاتا به بازی گرفته می شود، بازیکنی که در همین ژانویه به اسپارتا پراگ پیوست.

در خط دفاع، حضور توماس زاپاتوکنی با تجربه برای چکی ها حیاتی خواهد بود. اسپارتا باید امیدوار باشد که این بازیکن از تجربه قابل توجه خود مقابل بازیکنانی همچون اسکار، هازارد و خوان ماتا استفاده کند.

چلسی:

دمبا با به 2 دلیل نمیتواند در این بازی به میدان برود: 1- به دلیل شکستگی بینی 2- مهاجم سنگالی در دور گروهی این رقابت ها برای نیوکاسل بازی کرده است. بنابرین فرناندو تورس تک مهاجم چلسی در این بازی خواهد بود. ممکن است که رافا بنیتز به برخی از بازیکنانی که زیاد فرصت بازی کردن در این فصل نداشته اند، شانس بازی کردن بدهد. اریول رومئو به دلیل مصدومیت نمی تواند برای چلسی به میدان رود. همچنین داوید لوئیز سه کارته به همراه میکل و موسز دیگر غایبان چلسی می باشند.


نکات قابل توجه بازی:


* اولین بازی اسپارتا در این فصل لیگ اروپا مربوط به پیروزی 4-2 مقابل آدمیرای استرالیا در دور سوم مقدماتی این مسابقات می باشد.

* جیری جاروسیک که هم اکنون برای اسپارتا بازی می کند، دو فصل را با آبی های لندن سپری کرده است. این بازیکن چکی در فصل 05-2004، به اندازه کافی در لیگ برتر به میدان رفت و توانست همراه با چلسی قهرمانی در این رقابت ها را جشن بگیرد. ولی در فصل بعدی با ورود مایکل اسین به بیرمنگام سیتی قرض داده شد.

* آخرین دیدار این دو تیم، مربوط به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 04-2003 می باشد که این بازی با نتیجه 0-0 مساوی در استمفوردبریج به پایان رسید، در حالی که ابی های لندن در بازی رفت اسپارتا را با نتیجه 1-0 شکست داده بودند. تک گل چلسی در آن بازی را ویلیام گالاس به ثمر رساند.

* چلسی از فصل 03-2002 به بعد در این رقابت ها بازی نکرده است، جایی که آن ها با شکست مقابل وایکینگ اف سی نروژ در دور اول، از رقابت ها حذف شدند.

اگر آبی ها قهرمان این رقابت ها شوند، در تاریخ خود انواع کاپ های اروپایی را بالای سر برده اند.

رافا بنیتز در سال 2004 به همراه والنسیا موفق به قهرمانی در این رقابت ها شده است.



* تصویر زیر 6 بازی اخیر دوتیم در تمامی رقابت های خودشان میباشد *


نظرات 1 + ارسال نظر
siavash پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 19:35 http://www.siavashfaster.blogfa.com

چلسی بدون شک پیروز این بازیه رافا زیاد تری زده.

آره اگه به تورس بیشتر پاس بدن ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد