هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

جام کنفدراسیون ها - تورس خطاب به هواداران: حالا من یک طرفدار تاهیتی هستم!

هواداران فرناندو تورس: فرناندو تورس مهاجم باتجربه تیم ملی اسپانیا در بازی دیشب مقابل تاهیتی از سری مسابقات جام کنفدراسیون ها از گروه ( B دوم) توانست 4 گل از 10 گل تیمش را به ثمر برساند و بیان کرد که بابت تلاش های تاهیتی از آنها قدردانی کرد و اظهار کرد که اسپانیا با زدن 10 گل قصد بی احترامی به این حریف را نداشته است...



تورس در پایان بازی گفت: " شما باید از احترامی که شایسته آنهاست صحبت کنید، خیلی وقت ها تیم هایی را دیده ایم که با وجود سطح پایین تر قصد خراب کردن بازی را داشته اند، اما تاهیتی نمونه واضح تیمی خوبی است که به قصد فوتبال بازی کردن آمده بود و تهاجمی بازی می کرد. اگر ما سطح خود را پایین میاوردیم به آنها بی احترامی می شد، ما محترمانه بازی کردیم و در نظر نداشتیم که کار اضافه ای انجام دهیم و فقط می خواستیم خوب بازی کنیم و به گل برسیم. "

ناندو ادامه داد: " من اکنون حتی بیش از قبل هوادار این تیم هستم. این حسادت آور است که آنها اینقدر با شور و عشق بازی کردند، این فوق العاده است که تیم به این خوبی بازی کند. آنها تلاش می کردند که بازی کنند، درحالی که از کاستی های خود آگاه بودند، اما آنها شور و شوق خود را از دست نداند و این طبیعی است که تماشاگران از آنها حمایت می کردند. من حالا یک هوادار تاهیتی هستم. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد