هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

دانلود کلیپی زیبا از تورس با نام Fernando Torres - The Memories Of El Nino

هواداران فرناندو تورس: یه کلیپ زیبا از تورس رو امروز براتون آماده کردم که درخواستی یکی از دوستان است. این کلیپ مربوط به دوران اوج و درخشش تورس در لیورپول می باشد.





Fernando Torres - The Memories Of El Nino

Size:
54 Mb

Quality:
MP4 720p

Time:
03:39

نظرات 4 + ارسال نظر
farshad چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 18:07

داداش پیمان دستت درست.

خواهش می کنم

دمت گرم پیمان جون خیلی قشنگ بود .

خواهش می کنم آرش جان

f9t شنبه 30 آذر 1392 ساعت 15:29

ممنون که پس از مدت ها گذاشتین.

خواهش می کنم. درگیر امتحان ها هستم بخاطر اینه که نمیرسم وگرنه...

f9t شنبه 30 آذر 1392 ساعت 21:01

خب.به همون امتحانا برسید واجب ترن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد