هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مورینیو: دمبا با تا ژانویه از چلسی نمیرود تا بعد از پایان مصدومیت تورس

هواداران فرناندو تورس: مورینیو سرمربی باشگاه چلسی بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل منچستریونایتد از هفته 22 لیگ برتر انگلیس در جدیدترین اظهارات خود عنوان کرده است که (به ادامه بروید ...)



بعد از برد 3-1 چلسی مقابل منچستریونایتد مورینیو گفت که تورس 3،2 هفته ای به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط زانویش قادر به بازی کردن نیست و این یعنی اینکه فرصتی برای بازی کردن دمبا با فراهم شده و فعلا تا ژانویه از چلسی جدا نمیشود.

مورینیو گفت: "در حال حاضر رفتن دمبا با از چلسی منتفی شده و این یعنی اینکه هنوز جایی برای رقابت میان او و دیگر بازیکنان در لیگ برتر وجود دارد."

مورینیو ادامه داد: "حالا ما فرناندو را به مدت چند هفته از دست دادیم به خاطر مشکلی که برای زانویش پیش آمد. به همین دلیل دمبا با در ترکیب چلسی باقی می ماند. ما تصمیم نداریم درهای خروج چلسی رو به روی دمبا باز کنیم چرا که او بازیکن خوبی است و ما به او احتیاج داریم."

مورینیو امید دارد که با می تواند از این فرصت به وجود آمده استفاده کند.

مورینیو در آخر گفت: "این شانسی برای دمبا هست و برای ناندو متاسفم، بخاطر اینکه او لحظات خوبی را داشت، اما زمان (فرصت) برای دمبا با است. با در این چند هفته خوب در تمرینات ظاهر شده و سخت تلاش کرده احتمالا بازی بعدی او یا اتوئو در ترکیب حضور خواهند داشت."

این اولین مصدومیت تورس در سال 2014 و سومین مصدومیت پیاپی او در چند ماه اخیر بوده است.

امیدواریم فرناندو هرچه زودتر خوب شود...

نظرات 1 + ارسال نظر
معراج سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 22:00 http://FOOTBALL07.IR

لعنت دو پایی تو این شانس.آخه چه قدر حرص باید بخوریم ما هوادارای النینو.درست همون اتفاق لیورپول داره تکرار میشه.توی لیورپول هم درست وقتی تورس توی اوج بود 4 تا مصدومیت پشت سر هم طی 5-6 ماه گرفتش که دوتاش هم به جراحی ختم شد.حالا این فصل تورس همیشه خوب بازی میکرد.ولی از یه طرف مورینیو بازیش نمیداد و وقتی هم بازیش میداد و عالی عمل میکرد مصدوم میشد.با احتساب این مصدومیت مجموع مصدومیت های تورس توی این فصل به 2 ماه رسید.و این همون فاجعه است.

اصلن پیمان انگار این پا قدم مورینیو اون قدر ها هم که میگفتن خوش نبود.مگه مشکل بنیتز چی بود؟با اون شرایط چلسی رو قهرمان لیگ اروپا کرد و مستقیم هم به لیگ قهرمانان صعود کردند.تازه تورس هم تو اون فصل احیا شده بود.تو این فصل نصف فصل قبل هم بازی نکرد اما 3-4 برابر پارسال مصدوم شد.از نظر من,این ضعف مورینیو در سرمایه گذاری روی تورس هستش.

ببخشید اگه یکم طولانی شد پیمان جون.آخه حرف دل بود

بچه ها هر کی موافقه نظرمو لایک کنه.

حقیقتش بنیتز خیلی به تورس بازی و اعتماد به نفس میداد. به نظر من بهترین فصل تورس فصل پیش با بنیتز بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد