هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

حقایق فوتبالی؛ خاوی مارتینز: از کودکی فرناندو تورس الگویم بود

هواداران فرناندو تورس: خاوی مارتینز بازیکن خط میانی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ در طی یک گفت گویی در مورد تیم های مورد علاقه اش و الگوی فوتبالی اش که از او پرسیده شده بود گفت: "من دو تیم مورد علاقه دارم. یکی اوساسوناست، چون من اهل ناواررا هستم و تیم دیگر اتلتیکو بیلبائو است، چون با برادرم در این تیم بازی می کردم.

او در مورد الگوی فوتبالی اش گفت: "وقتی کمی بزرگتر شدم، فرناندو تورس الگوی فوتبالی ام بود و همیشه بازی های او در اتلتیکو مادرید را دنبال می کردم."

خاوی مارتینز در کنار فرناندو تورس

نظرات 3 + ارسال نظر
معراج چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 22:37 http://FOOTBALL07.IR

سلام داش.بالاخره این پست رو گذاشتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آره داداش گذاشتم.

میر هازارد پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 08:16

چندش آورترین بازیکن دنیا همین تورس لعنتیه

کی میشه بره از دستش راحت بشیم

میفهمی داری چی میگی. خوشت نمیاد ازش خب به جهنم. مجبور نیستی که، نه بیا تو وبلاگ و نه کامنت توهین آمیز بده.

توهین = تایید نشدن نظر

معراج پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 21:36 http://football07.ir

ببخشید میر هازارد خان.اما کامنتی که من از تو خوندم چندش آورترین و مذخرف ترین کامنتی بود که تا حالا خونده بودم.یه وقت فکر نکنی بهت بی احترامی کردم.من فقط از نظرت حالم به هم خورد.همین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد