هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس:رافا بنیتز در قلب من جای دارد

هواداران فرناندو تورس: فرناندو تورس طی یک مصاحبه با یکی از خبرنگاران اسپانیایی روزنامه ی آ اس اسپانیا ضمن تمجید از باشگاه لیورپول از رافائل بنیتز,سرمربی سابق خود در لیورپول و چلسی تعریف کرد و...

تورس، رافا بنیتز در قلب من جای دارد

 فرناندو تورس طی یک مصاحبه با یکی از خبرنگاران اسپانیایی ضمن تمجید از باشگاه لیورپول از رافائل بنیتز,سرمربی سابق خود در لیورپول و چلسی تعریف کرد و از علاقه ی وافر خود به او سخن گفت.

خبرنگار:شما در لیورپول فوق العاده بودید.شما چه خاطرات خوبی از آنفیلد دارید؟

تورس:من حدود 3 سال و نیم در لیورپول بودم و در این مدت حمایت هواداران از من فوق العاده بود به طوری که باعث میشد من با آرامش و البته اعتماد به نفس بازی کنم.

خبرنگار:و اما رافائل بنیتز.چگونه است که او برای شما این قدر مهم است؟

تورس:من و رافا رابطه ی عاطفی عمیقی با هم داشتیم و او به من یاد داد که در مورد فوتبال فکر کنم,نه فقط بازی.او نقش بسیار مهمی در زندگی فوتبالی من داشت.او در قلب من جای دارد.

خبرنگار:نظر شما درباره ی مورینیو چیست؟

تورس:مورینیو یک فرد عادی است که کار خود را به خوبی انجام میدهد و به همین دلیل است که هرجا میرود موفقیت را هم با خود به ارمغان میاورد.

خبرنگار:و اما آبراموویچ.آیا زیاد با او ملاقات میکنی؟

تورس:او گاهی اوقات بر سر تمرینات ما می آید و فرد بسیار نزدیکی به بازیکنان میباشد.

خبرنگار:شما در سن 16 سالگی یک آسیب دیدگی شدید در زانوی خود داشتید.آیا درمان این آسیب دیدگی به رسیدن شما به بلوغ فکری در فوتبال کمک کرد؟

تورس:بعد از آن مصدومیت بحث زیادی پیرامون من در روزنامه ها به وجود آمده بود.اما آن همه تلاش من برای رسیدن به آمادگی تنها برای جاه طلبی من برای رسیدن به تیم های بالاتر نبود.بلکه به این دلیل بود که من خواستار لذت بردن از فوتبال بودم.وقتی که شما مصدوم میشوید,باید آرام آرام شروع به قدم برداشتن کنید و سپس دوباره یاد بگیرید که چگونه از عضلات خود استفاده کنید و سپس این عمل را با دویدن سریع تر کنید.این گونه بود که من توانستم برای بازی های اتلتیکو آماده شوم.اما اکنون که به آن فکر میکنم متوجه میشوم که آن یک فرآیند برای بهبودی بوده که من در 16 سالگی آن را به طور کامل درک نمیکردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد