هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

کلیپ فرناندو تورس در اتلتیکو مادرید

هواداران فرناندو تورس :امروز به طور اتفاقی با یک کلیپ زیبا از فرناندو تورس آشنا شدم که به نظرم رسید آن را برای شما عزیزان در وب قرار بدم .

در این کلیپ گل ها و حرکات زیبای فرناندو تورس در تیم اتلتیکو مادرید به نمایش داده گذاشته میشود .

برای دانلود این کلیپ زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
onlytorres پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 12:18

دمت گرم داداش
کلیپ زیبایی بود حیف که وقتی تورس در اتلتیکو بود من نمشناختمش و بازهاشو نگاه نمیکنم واقعا خیلی دارم حسرت میخورم

آره واقعا ...
ولی انشاالله تو میلان جبران میکنه ...

onlytorres پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 12:19

وقتی که تورس اومد لیورپول من طرفدارش و عاشق مجنونش شدم

مثل من ...

onlytorres پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 12:21

چرا نمیشه پیام طولانی نوشت دوخط بیشتر میشه خطا میزنه

والا امتحان کردم و مشکلی نبود .

باران شنبه 26 مهر 1393 ساعت 13:59

سلام ممنون به خاطر کلیک زیباترین
مثل همیشه عالی
واقعا خسته نباشید

خواهش میکنم باران خانوم .
مرسی از روحیه ای که به بنده دادید .
کاش همه از شما یاد بگیرن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد