هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

10 گل برتر فرناندو تورس در چلسی

هواداران فرناندو تورس : شما عزیزان میتوانید باری دانلود کلیپ زیبای 10 گل برتر فرناندو تورس که در چلسی به ثمر رساند به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s5.picofile.com/file/8152224884/fernandotorres.jpg

نظرات 6 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 15:03

گلهای بسیار زیبا و حساسی بود
ولی واقعا حیف این گلها
دلم از دست طرفداران چلسی خونه خوبه حالا تیمشان به زور پولهای ابراموویچ تونستن یه چمپیونز بگیرن وگرنه تیم پر افتخاری مثل رئال مادرید نیستند
بهتر شد از چلسی رفت چون طرفداراش لایق حضور تورس در تیمشان نبودن و ارزش او را درک نمی کنند
به امید موفقیت های هر چه بیشتر تورس به کوری چشم دشمنانش
ممنون آقا آرش خسته نباشید

واقعا حرف دل منو زدین . مرسی

باران چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 21:11

سبک شدم اصلا خیلی وقت بود این حرفا تو دلم مونده بود و نگفته بودم فکر نمی کردم تاییدش کنید ممنون
یه سوال داشتم:
تولد پسر تورس و دختر ش کی هست؟؟؟


والا دقیق نمیدونم ولی وقتی تولدشون شد خبرشو تو وب میذارم .

nando پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 11:44

nando جمعه 30 آبان 1393 ساعت 18:18

باران خانم فک کنم چند ماهیه فوتبال ناندو رو دنبال میکنین نه؟؟خب میومدین زودتر خودتونو خالی میکردین؟
ببینید اقا آرش که چقد توهین کردن که انتظار نداشتن تایید بشه ولی شما با چشمک جوابتونو بهش دادین حرکتتون عالی بود,افرین

بی خیال . این حرفا همیشه بوده و هست .
به امید درخشش تورس

باران شنبه 1 آذر 1393 ساعت 18:31

آقا یا خانم ناندو من هر حرفی رو درباره چلسی دوست دارم میزنم فکر نمیکنم به کسی ربطی داشته باشه شما با کسی کار نداشته باش
من از وقتی تورس تو لیورپول بوده بازیاش رو دنبال میکردم شما هم طرفدار چلسی هستید تا تورس
هر وقت دلم بخواد نظر میدم من هیچ وقت از کسی نظر نمیپرسم

حالا چرا اینقدر عصبانی !!!
بابا بیخیال . هممون طرفدار تورسیم و دوسش داریم .
صلوات بفرست ...

nando دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 01:14

اخه خالی بندی تا یه حد!!!از لیور طرفدارشی ولی اطلاعی کامل از بچه هاش نداری لطفا چیزیم نمیدونی حرفشو نزن چون یه تار تورسو به هزارتا مث چلسی نمیدم ولی توهین نکنید!!من قبل از ورود تورس چلسی رو دوس دارم و به من ربط داره...اول اینو بگو اصلا میدونید تورس کیه؟!!

بابا جون هرکی دوستدارید بیخیال شید .
اصلا من یه غل-- کردم یه حرفی زدم . بیخیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد