هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقه ی پیش بینی / صحبت های این عزیزان در ادامه

هواداران فرناندو تورس : همان طور که میدانید چند روز پیش مرحله ی اول مسابقه ی پیش بینی به پایان رسید و بنده دیروز جوایز ناقابل نفرات برتر رو به این عزیزان اهدا کردم و از آن ها درخواست کردم که متنی برای شما هواداران حقیقی فرناندو تورس آماده کنند تا من با اسم خودشان در این وب قرار دهم .

برای مشاهده ی صحبت های این عزیزان به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

*** حتما به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید ***

 http://s4.picofile.com/file/8165228068/10891599_634179626693861_5574071350052867360_n.jpg

 اول به صحبت های نفر اول این مسابقه یعنی محسن9 که موفق به دریافت 10,000 تومان کارت شارژ شدن گوش فرامیدهیم ...

محسن9 : " سلام . مرسی از زحماتتون اقا ارش بابت چرخوندن این وب . راستش من به تورس علاقه ی خاصی دارم و روش فوق العاده متعصب هستم . از روزی که این بازیکنو شناختم ، ازش خیلی خوشم اومدو دگه کم کم عاشقش شدم . حدوده شیش ساله تورسو میشناسم و بازیاشو دنبال میکنم . امیدوارم که تورس تا آخرین لحظه بازیش تو زمین ، موفق باشه و بترکونه .
به امید بهترین ها برای بهترین فوتبال دنیا ... "

جواب بنده : " سلام محسن جون . خواهش میکنم داداش من که کاری نمیکنم . هر کاری هم که میکنم برای شما هوادارای گله . باید بگم شما تقریبا مثل خودمین و این برای من خیلی جالبه .

به امید بهترین ها برای شما و تورس ... "

و حالا به صحبت های نفر دوم این مسابقه یعنی محمد باقر که موفق به دریافت 5,000 تومان شارژ ناقابل شدن توجه کنید ...

محمد باقر : " با سلام خدمت مدیر خوب این وبسایت آقا آرش ، و همه دوستانی که در اینجا حضور دارند . خواستم بابت این وب سایت و همچنین مسابقه مهیجش تشکر و قدر دانی کنم و امیدوارم این سایت به روند خوب خودش همچنان ادامه بده .

با تشکر محمدباقر عبدولی از ایلام "

جواب بنده : " سلام محمد جون . من هم از شما که در این مسابقه شکرت کردین و با پیش بینی های عالی خودتون باعث شدین این مسابقه جذاب بشه ممنونم . راستش باید بگم که از برخورد گرمتون خیلی خوشم اومد . دمت گرم ... "

نفر سوم هم که حتما میدونید بنده هستم که موفق به پرداخت 20,000 تومان شارژ شدم !!!()

حالا جدا از شوخی من تصمیم گرفتم جایزه ی نفر سوم (5,000 تومان کارت شارژ) رو به نفر چهارم یعنی محمد9 اهدا کنم که در اینجا به سخنان این عزیز گوش فرا میدهیم ...

محمد9 : "

If Torres has million fans, then I'm one of them

If Torres has one fan, then I'm THAT ONE

If Torres has no fans, that means I'm dead
Win or lose. 0 goals or 10
good form or bad form
I will always support you

خیلی این متنو دوس دارم . آرش وبلاگت عالیه همین جور ادامه بده مرسی ."

جواب من : " واقعا انتخابتون فوق العاده بود . آفرین . بابت تعریفات مرسی محمد جون منم قول میدم همین جوری ادامه بدم . "

نظرات 2 + ارسال نظر
nando چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 14:16

تبریک به همتون دوستای گلم و اقا ارش از پرداخت شارژام ممنون

خواهش میکنم

محمدباقر چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 18:32

سلامت باشی داداش خوبی از خودته

چاکرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد