هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

ناگفته های اتلتیکو مادرید از زبان تورس

اختصاصی هواداران فرناندو تورس : این روزها به دلیل درخشش های بسیاری که تیم اتلتیکو از خود نشان داده است همگان را به صحبت درباره ی این باشگاه بزرگ مجبور کرده است . اما در این میان برخی از نظراتی که درمورد این باشگاه مطرح میگردد بسیار غلط است .

یکی از غلط ترین این اظهار نظرات این است که اتلتیکو مادرید باید خود را مدیون دو بازیکن ارزشمندش یعنی فالکائو و دیگو کاستا بداند که این گفته بسیار غلط است . البته کسانی که این حرف را میزنند ...

برای مشاهده ی ادامه ی متن به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s4.picofile.com/file/8169837018/dddddddddddddddddddd.jpg

 بسیاری از افراد جوان که به تازگی به علاقه مندان و هواداران فرناندو تورس و نیز اتلتیکو مادرید پیوسته اند و همچنین افراد کم تجربه در دنیای فوتبال بر این باوردند که درخشش این روزهای اتلتیکو مادرید به دلیل تلاش های فالکائو و کاستا در سال های اخیر است که این فکر کاملا غلط است . البته من تلاش های این بازکینان ارزشمند را کتوان نمیکنم و خودم اعتقاد دارم این دو بازیکن برای این تیم زحمت کشده اند و شایسته ی تجلیل هستند ولی اگر امثال سیمئونه, تورس و لوییس آراگونس بزرگ نبودند این دو ستاره ی دنیای فوتبال هم به این تیم پا نمیگذاشتند .

فرناندو تورس بار ها و بار ها از نقش اساسی دیگو سیمئونه در درخشش اتلتیکو مادرید سخن به میان آورده .

او در حدود یک سال پیش قبل از اینکه به این تیم بیاید در مورد سیمئونه مصاحبه کرد و از شخصیت این مربی تمجید کرد و یکی از حساس ترین گل های تاریخ زندگیش را که دیده بود به گل سیمئونه نسبت داد .

تورس در جدیدترین مصاحبه ی خود درباره ی دیگو سیمئونه گفت : " موقعی که من اینجا (اتلتیکو) را ترک کردم کمتر کسی میدانست اتلتیکو چه تیمی است و من باید برایشان درباره ی اتلتیکو توضیح میدادم ولی الان همه این باشگاه را میشناسند . نقش سیمئونه در این مورد بسیار زیاد است . البته تیم رشدش را قبل از بازگشت سیمئونه آغاز کرده بود و قهرمان لیگ اروپا و نیز سوپر کاپ شده بود . آن ها به مرحله ای که قبلا تیم های والنسیا و سویا به آن رسیده بودند رسیدند اما به ایکباره ناپدید شدند . نکته ای که سیمئونه به آن عمل کرده است حفظ آن شرایط بوده است . اتلتیکو با کمک های سیمئونه توانست به موفقیت هایش ادامه ی دهد و قهرمان لالیگا و کوپا دلری شود و نایب قهرمان لیگ قهرمانان بشود ."

در حدود بیست سال گذشته  هیچ نامی از اتلتیکو مادرید وجود نداشت و با آمدن سیمئونه به این تیم اتلتیکو جان گرفت و به یک مدعی تبدیل شد . بعد از او هم لوییس آراگونس بزرگ به این تیم آمد و استعداد جوانی را شناسایی کرد که این کسی نبود جز فرناندو تورس . او با هدایت های آراگونس در این تیم بسیار پیشرفت کرد و باعث شهرت این تیم شد و حالا باز او به این تیم بازگشته و همچنان با انگیزه بازی میکند .

نظرات 1 + ارسال نظر
raya سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 20:52

mode mohaye tores foghladas mesl hamishe

آره . منم دوستش دارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد