هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

صعود سخت اتلتیکو مادرید در ضربات پنالتی / تورس، ناجی اتلتیکو

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود یعنی ویسنته کالدرون درحالی که بازی رفت را با نتیجه ی یک بر صفر در زمین بایر لورکوزن به این تیم واگذار کرده بود به مصاف این تیم آلمانی رفت و در پایان موفق به شکست این تیم سرسخت در ضربات پنالتی شد .

اتلتیکو مادرید از همان ابتدای بازی به فکر ......

برای مشاهده ی ادامه ی متن ( شرح بازی ) و نتایج پیش بینی ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 *** حتما به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید ***

http://s4.picofile.com/file/8177757592/Fernando_Torres_vs_Bater.jpg

 تیم اتلتیکو مادرید با هدایت دیگو سیمئونه از همان ابتدای بازی به دنبال گلزنی بود و فشار های زیادی به دروازه ی بایر آورد . این سیاستی که سیمئونه دنبال میکرد ترس این مربی از آن بود که در چند بازی های اخیر تیمش در لالیگا موفق به پیروزی نشده بود و در گلزنی مشکل داشت . پس وقت را تلف نکرد و از همان ابتدا دستور حمله داد . تیم بایر هم که به شدت زیر فشار بود اشتباهات زیادی انجام داد .

در این نیمه اتلتیکو بدشانسی هم آورد و با مصدومیت مویا مواجه شد که اوبلاک مجبور شد طی یک تعویض اجباری بجای این بازیکن به زمین بیاید . چند دقیقه بعد ماریو سوارز با شوتی زمینی و البته با دخالت بیجای دفاع بایر موفق به بازکردن دروازه شد و شادی را به ویسنته کالدرون آورد و امید ها را زنده کرد .

ماریو مانژوکیچ هم در این نیمه یک موقعیت حساس را درحالی که با دروازبان حریف تک به تک بود از دست داد . او آنقدر تعلل کرد که دفاعی که حدود سه متر از او عقب بود به او رسید و توپ او را به خود ماریو زد و از زمین بیرون فرستاد تا حتی یک کرنر هم از این موقعیت ایجاد نشود . البته انصافا از حق نگذریم مانژوکیچ در این بازی با تمام وجود بازی کرد و تلاش های زیادی انجام داد اما موقعیتی برای گلزنی نداشت . ( این اولین باریه که از این غاز تعریف میکنم )

نکته ی جالب نیمه ی اول حرکات لیدری سیمئونه در کنار زمین بود که هوادارای پرشمار اتلتیکو مادرید را به تشویق تیم دعوت میکرد . این هوادارای خوش ذوق هم در تشویق و حمایت چیزی کم نذاشتند و با تمام وجود تشویق میکردند .

نیمه ی دوم این بازی هم باز با حملات اتلتیکو آغاز شد . گارسیا که از اول این نیمه به زمین آمده بود در چند حمله ی اتلتیکو نقش اساسی داشت البته این بازیکن نزدیک بود در ضربات پنالتی کار دست این تیم مادریدی دهد . اتلتیکو مادرید در این نیم هم چن موقعیت داشت که البته هیچکدام در کلاس گل نبود .

نکته ی جالب نیمه ی دوم بازی آن زمانی به وقوع پیوست که سیمئونه قصد وارد نمودن گابی به زمین را داشت و هوادارای اتلتیکو مادرید از آنجایی که میدانستند این آخرین تعویض تیمشان است و اگر این تعویض انجام شود تورس فرصت بازی پیدا نمیکند با فریاد های " تورس،تورس" مانع انجام این تعویض شدند . سیمئونه که شدیدا به حمایت این هوادارا در جریان بازی احتیاج داشت تصمیم گرفت تا دل آن ها را نشکند و تورس را در دقیقه ی 82 به زمین مسابقه فرستاد .

تورس در دقایق حضور خود در پایان نیمه ی دوم کاری از پیش نبرد و بازی به وقت های اضافه کشید . ناندوی دوست داشتنی اتلتیکویی ها در وقت های اضافه با شور اشتیاق برای این تیم بازی کرد اما موقعیت خاصی به دست نیاورد و تنها یکبار با ضربه ی سر دیدنی خود دروازه ی بایر را تحدید کرد .

از نکات جالب این وقت های اضافه میتوان به داوری بازی اشاره کرد . مدافع تیم بایر لورکوزن با ضربه ی آرنج هود صورت گارسیا را زخمی و خون آلود کرد اما داور حتی در آن صحنه خطا هم اعلام نکرد !!! تورس هم که به شدت به تصمیم های داور اعتراض داشت توپ را به تبلیغات کانر زمین کوبید که این هود باعث یک کارت زرد شد . ( باید اعتراف کنم که هیچوقت تورس رو تا این حد عصبانی ندیده بودم . رگای گردنش باد کرده بود !!! )

در انتها کار به ضربات پنالتی کشید که با اشتباهات فراوانی از سوی دو تیم همراه بود .

ضربه ی اول پنالتی را گارسیا با کوله باری از تجربه خراب کرد و به بالای دروازه زد . ضربه ای که برای مدتی نچندان طولانی شهر مادرید را به سکوت فرو برد . البته بازیکن بایر هم درست پنالتی اول خودشو خراب کرد تا خیال اتلتیکو راحت تر بشه . وقتی گارسیا داشت با چهره ای درهم کشیده به صف اتلتیکو مادرید که در وسط زمین بود میپیوست تورس با آغوشی باز این بازیکن را پذیرفت و به او دلداری داد و در کنار او به تماشای ادامه ی پنالتی ها ایستاد . ( معمولا بازیکنانی که پنالتی را خراب میکنند نباید کنار بازیکنانی قرار بگیرند که قرار است در ادامه پنالتی زنند تا از نظر روحی آن بازیکن را تضعیف نکنند اما ناندوی مهربان ما با تجربه است و میتوانست بدون اختلال در روحیه ی خود به گارسیا هم روحیه بدهد .

گریژمان و ماریو سوارز هم با اعتماد به نفس ضربات دیگر پنالتی را گل کردند و کوکه بار دیگر یک ضربه پنالتی دیگر را خراب کرد که البته قبل از آن بایری ها هم ضربه ی پنالتی خود را خراب کرده بودند .

و حالا کار به پنالتی پنجم یعنی آخرین پنالتی رسید . تمام نگاه ها به زمین بود که ببینند چه کسی این پنالتی فوق حساس را خواهد زد که ... بله، فرناندو تورس پشت این توپ قرار خواهد گرفت . این پنالتی از جهت روحی بسیار وضعیت بدی داشت چون دو بازیکن با تجربه یعنی گارسیا و کوکه ضربات پنالتی خود را خراب کرده بودند و تورس باید برای گلزدن این پنالتی که آخرین شانس تیمش هم بود فشاز زیادی را تحمل میکرد . این بازیکن با اعتماد به نفس فراوان پشت توپ قرار گرفت و بدون هیچ مکث و تعللی درست بعد از سوت داور دروازه را با یک ضربه فنی کنار پا گشود و شادیش را با اوبلاک که قرار بود آخرین ضربه ی پنالتی را بگیرد تقصیم کرد . بایری ها هم آخرین ضربه پنالتی خود را به آسمان کوبیدند تا اتلتیکو به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند .

به امید آنکه درخشش های تورس در بازی های بعدی هم ادامه یابد .

  ***جدول کلی مسابقات بروز شد برای مشاهده اینجا کلیک کنید***

 * نتایج پیش بینی ها *

خودم (آرش) : 2 امتیاز

سپهر 7 : 2 امتیاز
محمد باقر : 7 امتیاز 

ناندو : 2 امتیاز
آقا حمید : 
شرکت نکرده
ام ناین : شرکت نکرده
حمید :
2 امتیاز 

باران : شرکت نکرده

محمد 9 :7 امتیاز 

محسن 9 : 7 امتیاز

امیر : 2 امتیاز

نیلو عاشق ناندو : 2 امتیاز 

پژی :شرکت نکرده

پیمان 74 :شرکت نکرده

مهدی : شرکت نکرده

آنا : شرکت نکرده

مهرداد :شرکت نکرده

فرشاد :  7 امتیاز

مهرشاد :  شرکت نکرده

محمد رضا : شرکت نکرده  

سارا :  شرکت نکرده

النینو 9 :  شرکت نکرده  

علی : 7 امتیاز

رایا : شرکت نکرده

نظرات 2 + ارسال نظر
niloo ashegh nando چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 11:49

آخ جون ما بردیم

niloo ashegh nando چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 14:26

چرا بقیه حرفام حذف شده؟

والا همش همینه که میبینی . من اصلا توانایی تغییر دادن کامنتو ندارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد