هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه ی تورس بعد از بازی با بایر لورکوزن

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس که در بازی دیشب تیمش مقابل بایر لورکوزن خوش درخشید و حساس ترین پنالتی این تیم را وارد دروازه ی حریف کرد بعد از این مسابقه ی حساس به خبرنگاران گفت .....

برای مشاهده ی متن مصاحبه ی تورس به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s4.picofile.com/file/8177812926/Fernando_Torres_pics_Against_Bayer_By_F9Tfans_blogsky_com_2_.jpg

 تورس به خبرنگاران گفت : " من خوشحال هستم .  خوشحالم که می بینم ورزشگاه لذت می برد . من واقعا می خواستم چنین شب هایی را در ویسنته کالدرون تجربه کنم . آخرین بازیلیگ قهرمانان  که من اینجا حضور داشتم ، زمانی بود که 11 یا 12 سال داشتم . تجربه چنین چیزی در داخل زمین بسیار جذاب است . من فقط می توانم از هواداران تشکر کنم . آنها تا آخرین لحظه تشویق می کردند . آنها بهترین تماشاگران دنیا هستند . هیچ شکی ندارم که اینجا موفق خواهم شد . این فراموش نشدنی است . "

تورس درمورد روند بازی اینگونه گفت : " ما بعد از گلزنی بازی را کنترل کردیم ، اما این آسان نبود . نتیجه ناعادلانه نیست . شانس سهم زیادی در ضربات پنالتی دارد ."

او درمورد اوبلاک که در این بازی بجای مویا وارد زمین شد اینگونه صحبت کرد که : " اوبلاک ؟ او شایسته این بود . وقتی شما بازی نمی کنید آسان نیست اما او بازی فوق العاده ای داشت و برای ما سودمند بود . ما به او کمک خواهیم کرد تا رشد کند . او می تواند برای سال ها دروازه بان ما باشد . "

تورس درمورد ضربه ی پنالتی خود اینگونه عنوان کرد که : " بالاتر از آن ، چنین شب هایی در لیگ قهرمانان یک هدیه هستند . این از هیچ چیزی بهتر است . می خواستم ضربه پنالتی خود را به خاطر کوکه گل کنم . در تصمیم خود ثابت قدم بودم . دروازه بان به سمت توپ رفت اما می دانستم که چه کار خواهم کرد ، در چارچوب زدم و خوب رفت . "

نظرات 8 + ارسال نظر
niloo ashegh nando چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 16:35

عاشقتم تورس کاشکی هیچ وقت نمیرفتی

مثل من ...

masoud_19 چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 16:44

مانزوکیج رید به تیم...

کاملا موافقم .

niloo ashegh nando پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 01:07

سلام. آقا آرش شما هم امسال کنکور میدی ؟ ( بعد 18 ماه تورس برمیگرده میلان؟ )

بله . بدبختانه ... قراره تو عید خودمو بکشم تا یه نتیجه ای بگیرم .
بله . ظاهرا اینجوریه . ولی میدونین که این هوادارای با عشق اتلتیکو نمیذارن یه همچین اتفاقی بیفته . خیالتون راحت .

niloo ashegh nando پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 10:45

چه باحال من با اینکه دانشگاه میرم ترم 2 هستم ولی امسال کنکور میدم برای یه رشته دیگه . به امید موفق شدن من و شما در کنکور . آخه من زبان انگلیسی میخونم زیاد خوشم نمیاد !

رشته ی بدی نیست فقط علاقه توش خیلی مهمه . انشاالله که شما هم موفق باشی .

علی پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 17:16

به به داش آرش ما می خواد کنکور بده.
آقا انشالله موفق باشی.من سال پیش کنکور دادم البته سال دومم بود ولی یه نتیجه ی عالی گرفتم و یه دانشگاه خوب قبول شدم .اتفاقا من سال پیش همین موقع شدیدا بیمار شدم(مثه خودت) ولی با توکل به خدا و تلاش تونستم انرژیمو جمع کنم و موفقم شم.خلاصه آرزوی موفقیت برات دارم.درضمن اگه کمکی تو زمینه ی درسی یا مشاوره خواستی بنده در خدمتم.فقط داش آرش ،رشته ات چیه؟

خیلی چاکریم داش علی.
مرسی داداش .
خدا رو شکر که نتیجه ای که خواستی رو گرفتی .
ای بابا ... نمیدونم چرا همه موقع کنکور مریض میشن . آخه چند تا از بچه های ما هم مثل من مریض شدن . خدا رو شکر که الان خوبی .
چشم داداش حتما از کمکات استفاده میکنم .
رشتمم ریاضیه .
دمت گرم داداش که به فکر من هستی . خدا دوستایی مثل شما رو هیچوقت از آدم نگیره . بگو ایشالا ...

علی پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 20:30

ایشالا

محسن(9) پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 23:32

mnm emsal konkour daram.
reshtam riazie vli konkore honar midam.
ishala ham shoma movafagh beshi ham man.

چه جالب . هوادارای این وب همه تقریبا تو یه رنج سنین .
انشاالله موفق باشی محسن جون .

nando جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 02:06

اقا ارش مطمئن باشید موفق میشید,ریاضی واسه پسر خیلی خوبه!!ایشالله موفق باشید,فقط دو چیز مهمه توکل به خدا,دوم اینکه باید کلی درس بخونی!
البته اینطور پیداست که تو ایران هیچ تضمینی برای اینده فرد و زندگیش نیست!!

مرسی داداش . چشم حتما ...
حرف دل منو زدی . ولی چیکار کنیم دیگه باید درس خوندو یه مدرک الکی بگیریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد