هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اتلتیکو مادرید مقابل لوانته

هواداران فرناندو تورس : یکشنبه عصر دو تیم اتلتیکو مادرید و لوانته در ورزشگاه خانگی تیم لوانته با یکدیگر دیدار خواهند کرد . این دیدار برای شاگردان دیگو سیمئونه بسیار با اهمیت است زیرا با پیروزی در این بازی میتوانند خیال خود را تا حد زیادی از جایگاه سومی خود در رقابت های این فصل لالیگا راحت کنند .

امید است فرناندو تورس با گلزنی در این بازی بار دیگر خود را به هواداران و سیمئونه اثبات کند .

برای پیش بینی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s6.picofile.com/file/8187030442/ATM_vs_LEV.jpg

  *** پیش بینی من ***

اتلتیکو مادرید 2 - 0 لوانته

گلزنان اتلتیکو : تورس و گریژمان

نظرات 11 + ارسال نظر
mohammad_9 پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 10:45

2-0 تورس گزیژمن
هرکاری میکنم پیش بینیم مثل تو نباشه نمیشه اخه منطقیش اینه
یه دفعه گمونم نوشتم سائول گریژ گل زد یه دفعم اردا

آره دادا

علی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:05

اتلتیکو2(گریژمان+تورس) لوانته1

محمدباقر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 13:18

آتلتیکو 3_1 لوانته
گلزنان آتلتیکو :تورس(دوگل) گریژمان

Hamid پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 13:43

atletico 3-1 levante
mabzokich
torres
gerizhman

نیلوفر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 14:45 http://mpn37.mihanblog.com

مطالبت خیلی خوب بود آرش به وب سایت من هم سر بزن

خواهش میکنم . قابلی نداشت . چشم حتما ...

niloo ashegh nando پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 18:59

اتلتیکو 2 لوانته 1 تورس و گریزمن

عرفان پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 23:23

سلام شما خبری از سایت f9torres.com ندارین چرا بسته شده

سلام داداش گلم . نه داداش منم ناراحت شدم . انشاالله به زودی باز میشه .

el nino جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 10:18

من خیلی وقته دلم یه چیزی می خواد .
الان دلم گرفته بیشتر می خواد.
هتریک .

منم همینطور ...

امیر جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 21:17

اتلتیکو 3 - 1 لوانته (تورس و گریژمان 2 گل)

سپهر7 شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 00:29

3_0 اتلتیکو ( گرینژمان - مانژوکیچ - گرینژمان)

nando شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 01:31

3_0
تورس و گریژمان2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد