هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تساوی بدموقع اتلتیکو مادرید مقابل لوانته / تورس، ناجی اتلتیکو

هواداران فرناندو تورس : یکشنبه بعد از ظهر در ساعت 14:30 به وقت ایران دو تیم اتلتیکو مادرید و لوانته به مصاف هم رفتند و درحالی که پیش بینی میشد تیم اتلتیکو مادرید کار سختی در مقابل این تیم میانه ی جدولی نداشته باشد به طور ناباورانه ای این بازی حساس را مساوی کرد .

تیم اتلتیکو مادرید تا دقیقه ی 80 با نتیجه ی 2 بر 1 از حریف خود عقب بود تا اینکه فرناندو تورس با یک ضربه سر زیبا دروازه ی لوانته را گشود تا تیم اتلتیکو مادرید شکست را با تساوی عوض کند .

برای دانلود گل فرناندو تورس به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s3.picofile.com/file/8187895826/img554f4cfb5f4c5.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
niloo ashegh nando سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 10:58

سلام.ایول تورس خودم.وایی درسا زیاد شدن نمیشه اومد تو سایت وگرنه هرروز نظر میزاشتم

سلام . من کنکور دارم شبانه روز تو سایتم دارم خدمت میکنم به شما .
انشاالله موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد