هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

نتایج پیش بینی های بازی اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا

هواداران فرناندو تورس : همان طور که در پست های قبل نیز به آن اشاره شد تیم بارسلونا با شکست خفیف تیم اتیلتکو مادرید موفق به پیروزی در رقابت های امسال لالیگا شد .

برای مشاهده ی نتایج پیش بینی ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s3.picofile.com/file/8188999676/2015_05_17_b.jpg

  ***جدول کلی مسابقات بروز شد برای مشاهده اینجا کلیک کنید***

 * نتایج پیش بینی ها *

خودم (آرش) : 5 امتیاز

سپهر 7 :  2 امتیاز
محمد باقر : 0 امتیاز 

ناندو : 2 امتیاز
آقا حمید :
شرکت نکرده
ام ناین : شرکت نکرده
حمید :
5 امتیاز 

باران : شرکت نکرده

محمد 9 :5 امتیاز

محسن 9 : شرکت نکرده

امیر : 0 امتیاز

نیلو عاشق ناندو : 0 امتیاز

پژی :شرکت نکرده

پیمان 74 :شرکت نکرده

مهدی : شرکت نکرده

آنا : شرکت نکرده

مهرداد :شرکت نکرده

فرشاد : شرکت نکرده

مهرشاد :  شرکت نکرده

محمد رضا : شرکت نکرده

سارا :  شرکت نکرده

النینو 9 :  شرکت نکرده

علی : 5 امتیاز

رایا : شرکت نکرده

* شرکت کنندگان مهمان *


علیرضا :
5 امتیاز

مسعود :
0 امتیاز

نظرات 4 + ارسال نظر
Ghasem@torres دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 13:46

اگه بخوایم تو نظرسنجی شرکت کنم باید چکار کنم

قاسم جون دیگه به پایان مسابقه ی پیش بینی فقط یه بازی مونده . برای شروع فصل بعد اطلاعیه میدم و شرکت کننده ی جدید جذب میکنم .

nando دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 13:54

سلام اقا ارش
دیگه مشکل حل شد از این به بعدبا گوشی مامانم میام
یه سوال چرا من صفر شدم؟
من که نوشتم 3_2تورس و گریژمان
خب امتیاز برد بارسا رو نمیگیرم؟

سلام ...
چه خوب ...
بله حق با شماست .ببخشید حواسم نبود . الان درستش کردم .

niloo ashegh nando سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 00:45

بارسا کوفتش بشه ایشالا حق رئال بود قهرمانی

به نظر من بارسا امسال قوی تر از رئال بود

nando چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 13:03

نه بابا این چه حرفیه خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد