هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

جوایز مسابقه ی پیش بینی به افراد برتر اهدا گردید

هواداران فرناندو تورس : همان طور که در چند پست قبل به آن اشاره کردم مسابقه ی پیش بینی بازی های اتلتیکو مادرید به پایان رسیده و سه نفر برتر جوایز مربوط به این مسابقه را دریافت کردند .

برای شنیدن صحبت های نفرات برتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

*** حتما به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید ***

http://s6.picofile.com/file/8190680750/11233782_1403336629990759_7035199433100115044_n.jpg

 خوب ... آقای محمد 9 با شایستگی تمام به مقام اولی این مسابقه ی جذاب و حساس دست پیدا کردند و موفق به دریافت 20,000 تومان شارژتلفن همراه به عنوان جایزه ی نفر اول این مسابقه شده اند . در اینجا صحبت این عزیز دوست داشتنی را با هم میخوانیم :

*** محمد 9 : " سلام به داداشای گلم و ارش خان . مرسی بابت وب و مخصوصا مسابقه ی جالبت ولی دیگه اون جذابیتش رو از دست داده بود و تقریبا شده یه چیزی در حد و حدود لیگ آلمان که قهرمانش از قبل مشخص بود . هههه خلاصه نمونه ای . با اجازه من فردا امتحان نهایی دارم بچه ها التماس دعا مخلصیم . "

جواب بنده (آرش) : " سلام محمد جون . من بهت تبریک میگم داداش گلم انشاالله تو تمامی مراحل زندگیت همینطوری موفق باشی . باید بگم که لیگ آلمانو خوب اومدی ... انشاالله تو امتحانتم موفق باشی داداش . "

بنده ی حقیر هم در این مسابقه ی پیش بینی موفق به کسب مقام دوم شدم که بابت این مهم خدا رو شکر میکنم . من صحبت هام رو قبلا انجام دادم ولی باز دیگه از تمامی عزیزانی که من رو در اجرای این مسابقه یاری رسوندن تشکر و قدردانی میکنم .

خوب حالا میرسیم به یکی از با اخلاق ترین پسری که من در طول زندگیم دیدم . بله ... آقای محمد باقر . ایشون موفق به کسب مقام سومی شدن و بنده جایزه ی خودم یعنی جایزه ی نفر دوم رو به ایشون دادم . یعنی ایشون با شایستگی موفق به کسب 10,000 تومان شارژ تلفن همراه شدند . در اینجا صحبت های ایشان را با هم میخوانیم :

*** محمد باقر : " با سلام خدمت آقا آرش مدیر سایت خوب هواداران تورس و همه دوستانی که فصل رو باهم سپری کردیم . خواستم از همه دوستانی که تو مسابقه شرکت کردن خصوصا محمد9 و ناندو که منجر شد مسابقه ی پر هیجانی داشته باشیم تشکر و قدردانی کنم . برای همه دوستانی که امسال کنار هم بودیم آرزوی بهترینارو دارم ...

محمد باقر عبدولی  17ساله از ایلام "

جواب بنده (آرش) : " سلام محمد جون . چاکرتم داداش . برای من که ثابت شده بود ولی یه دیگه به من و به همه خوش قلبیت رو ثابت کردی . دمت گرم . من هم برات آرزوی موفقیت دارم و انشاالله تو تمامی مراحل زندگیت موفق و پیروز باشی . "
خوب ...  مرحله ی دوم مسابقه ی پیش بینی هم با مشخص شدن برنده هاش به پایان رسید . دوستان توجه داشته باشند که برای فصل آینده هم مسابقه ی پیش بینی در وب قرار داده خواهد شد .

نظرات 7 + ارسال نظر
niloo ashegh nando جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 03:13

سلام.ماشالا چه دسته گلهایی تو سایت هست ب همه اونایی که برنده شدن تبریک میگم

محمدباقر جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 16:31

داداش آرش ممنون ک انقد بهم لطف داری!!!
من کسی نیستم ک انقد ازم تعریف کردی خوبی از خودته
ی تشکر از نیلو خانم بابت تبریک گفتنش
امیدوارم سال بعد،ایشالله برنده ش

خواهش میکنم محمد جون .
بابا این حرفا چیه شما سرور مایی . من فقط حقیقتو گفتم .
واقعا نیلوفر خانوم یکی از عاقل ترین طرفدارای دختر تورسه البته ثنا خانومم هستنا ...
انشاالله ...
راستی ببخشید محمد جون اگر تو شوخی یکم زیاده روی کردم . منظورم همون شوخی ای که پشت تلفن کردمه . من میدونم که شما و تمام هوادارای تورس اهل این حرفا نیستن . من فقط خواستم یه شوخی کرده باشم . من اخلاقم اینجوریه دیگه ... شما به بزرگواریت ببخش . OK !?

niloo ashegh nando جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 19:52

ممنون... آقا محمد باقر

سروش شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 19:17

سایت خوب وگرمی داریم ایشالله این گرمی سال دیگه هم باشه مخصوصا وقتی که مانزوکیچ هم نباشه

خدا رو شکر ...
این غازم با سه ماه گل نزدنش فکر کنم بره ...

محمدباقر شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 19:55

خواهش نیلو خانم!!!
ن بابا داداش آرش این حرفا چیه شما تاج سری
هرچی بگی حرفت درسته

چاکرم

nando یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 11:09

ممنون بچه ها,از شما ممنون اقا محمد,همچنین شما نیلوفر خانم,و خیلیم از شما مچکرم اقا ارش,نظر لطفتونه
لایق این تعریفای شما نیستم

خواهش میکنم . این حرفا چیه ...

نیلوفر پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 17:38 http://yoyo-man.mihanblog.com/

سلام ....خسته نباشید..از اینکه این سایت رو تازه کشف کردم خیلی خوشحال شدم.....
65168

سلام
مرسی
منم از اینکه یه هوادار خوش ذوق دیگه به وبمون اضافه شد خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد