هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

کلیپ جدید از فرناندو تورس با نام " Fernando Torres Best Moment "

هواداران فرناندو تورس : شاید تمامی هواداران فرناندو تورس در سراسر دنیا بر این موضوع اتفاق نظر داشته باشند که بهترین دوران فرناندو تورس در لیورپول انگلیس گذشته است . این بازیکن خوش استیل در سال 2007 به این باشگاه پیوست و توانست در همان ابتدا با گلزنی های خیره کننده اش توجه همگان را جلب کند و به سرعت توانست رکرد سریع ترین پنجاه گل تاریخ این باشگاه را بشکند و به عنوان بهترین مهاجم نوک دنیا نیز انتخاب شود .

این کلیپ گزیده ای از گل های این بازیکن خوش استیل دنیای فوتبال را به نمایش گذاشته است که پیشنهاد میکنم حتما در ادامه ی مطلب آن را دانلود فرمایید . http://s6.picofile.com/file/8208434118/Nando_fernando_torres_13102919_1024_768.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
I Love Torres سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 23:12

داش اگه میشه هایلایت های بازی های خفنش رو تو لیور\ول بزار.
راستشو بخوای واقعا تورس خیلی فرق کرده! قبلا شاه فوتبالیست ها بود و سخصیتش هم فرق داشت از بس تو چلسی بهش توهین کردن و لهش کردن که دیگه اون تورس قبلی نیست.اون تورسی که همه ی مدافع ها ازش میترسیدند و حتی لیونل مسی هم تو یکی از مصاحبه هاش لیور\ول رو به خاطر داشتن تورس و جرارد بهترین تیم می دونست و شانس اول قهرمانی لیگ قهرمانان رو به این تیم می داد دیگه واقعا اثری ازش نمونده!

چشم داداش . پیشنهاد خوبیه . فقط اگر میشه اسمتو بگو که با اسم خودت این هایلایتا رو بذارم که اینجوری ازت تشکر کرده باشم.
بله من کاملا قبول دارم که این تورس با تورس لیورپول فرق میکنه . دلیلشم که خودت گفتی . تو چلسی انقد به این بنده خدا توهین کردن روش خیلی اصر گذاشته ولی به نظر من اخلاقش هیچ فرقی نکرده.اگر الان میبینی یکم خشن بازی میکنه بخاطر دوست داشتن زیاد اتلتیکوه. هایلایتای قدیمی تورس تو اتلتیک رو اگر ببینی تورس در طول 90 دیقه انقد به داور حرف میزنه و ازش ایراد میگیره که خود من دیگه حالم بهم خورده بود . تازه الان نسبت به اون موقع خیلی کمتر این کارو میکنه .
بازیشم به امید خدا بهتر میشه . الان تورس آرامش میخواد که خدا رو شکر تو اتلتیک داره و به امید خدا روز به روز بهتر میشه. فراموش نکن که تازه هفته ی اوله و رونالدو و مسی هم خوب بازی نکردن.

nando پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 00:26

اقا ارش ببخشید معذرت من تورس رو از جونم بیشتر دوس دارم,واسش میمیرم.....قبول دارم اومد تو چلسی کلا بازیش تغییر کرد چون چلسی سبکش دفاعیه و و بیشتر هافبکاش نقش دارن,و مهاجماش باید قدرت بدنی داشته باشه که زیاد ناندو قدرت بدنی نداره,من واقعا پشیمونم که تورس اومد تو چلسی چون دیگه تورس لیورپول رو نشد!ولی ایا به نظر شما بهش بازی نمی دادن؟ من همیشه ازش دفاع میکنم چون متصل به جونمه و همیشه میگم کاش تو لیورپول میموند
ولی تورس جام و مدال میخواست که تو لیور نمی تونست به دست بیاره ولی تو چلسی تونست..
اقا ارش نگید که من تورس رو دوس ندارم مثل جونمه
وای خسته شدم اگه غلط املایی دیدید نخندید

من شما رو تو این یکی دو سال خوب شناختم.شما یکی از عاشق های حقیقی تورس هستید.
والا حرف شما کاملا درسته . تورس برای گرفتن جام اومد چلسی و موفق به این کارم شد . ولی چلسی ید طولایی در خراب کردن بازیکنای بزرگ داره مثل شفشنکو که تو چلسی نابود شد . از زمان اومدن تورس به این تیم چلسی 5 تا مربی عوض کرد که هر مربی یک فکر خاصی برای بازی داره . تورس تمام تلاششو کرد که بهترین باشه ولی کسی بهش اعتماد نمیکرد الا بنیتز که وقتی مربی چلسی شد به تورس زیاد بازی داد و تورس اونسال با 24 گل بهترین گلزن چلسی شد . پس مقصر اصلی تورس نیست مربیایی مثل مورینیو و دیماتئو و ... مقصرن که به تورس اندازه بنیتز اعتماد نکردن
منم خودم املام تعطیله

nando شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 14:48

ممنون,شما که دیگه استاده ما هستید
والا اقا ارش قبول دارم بنیتز بهش اعتماد کرد ناندو هم جواب اعتمادشو داد....اما وقتی تورس اومد تو چلسی انچلوتی بهش بازی داد ولی نمیدونم تورس چندبازیه اول چش شد که همه گفتن این تورسه همونیه که تو لیور بود؟؟دیگه بازیاش افت کرد مربی ها هم بهش بازی کمتر میدادن....یه زمانی رو خیلی دوس داشتم وقتی نقاب گذاشت بهش میگفتن زورس وای هربازی پشت سرهم گل میزد
خلاصه تورس چه تو اوج باشه چه در پایین ترین سطح ما همیشه پشتشیم عاشقشیم و ازش دلسرد نمیشیم,مگه نه؟

خواهش میکنم این حرفا چیه ...
بله درسته . هر بازیکنی ممکنه افت کنه ولی تو افت تورس رسانه های انگلیسی بیشتر مقصر بودن تا خودش . هی بهش فشار میوردن که چرا گل نمیزنه .
من تا آخرش پشتش هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد