هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

جدول امتیاز بندی مسابقه ی پیش بینی مرحله چهارم

هواداران فرناندو تورس : همان طور که میدانید مرحله ی چهارم مسابقه ی پیش بینی بازی های اتلتیکو مادرید از هفته ی گذشته آغاز شد و این بازی ها با انجام آخرین بازی اتلتیکو مادرید در پایان فصل به پایان خواهد رسید و جوایز افراد برتر اهدا خواهد شد .

این جدول که جدول امتیاز بندی است پس از هر بازی بروز خواهد شد و شما عزیزان شرکت کننده میتوانید بعد از هر مسابقه به این جدول مراجعه کرده و از مجموع امتیازات خود و دیگر دوستان شرکت کننده مطلع شوید .

برای مشاهده ی این جدول به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

http://s6.picofile.com/file/8235944518/fernando_torres_by_rhgfx2_d8mxv4f.jpg


* جایزه ی برندگان نهایی مسابقه *


جایزه ی نفر اول : 20,000 تومان شارژ

جایزه ی نفر دوم : 10,000 تومان شارژ

جایزه ی نفر سوم : 5,000 تومان شارژ
 
شرکت کنندگانامتیازات
آرش (خودم)337 امتیاز
حسین رجبی172 امتیاز
محسن 9266 امتیاز
محمد باقر243 امتیاز
علی ام وی272 امتیاز
سیاوش 284 امتیاز
امیر سامان202 امتیاز
آسورا 369 امتیاز
پارسا 238 امتیاز
مصطفی 266 امتیاز
ناندو 343 امتیاز
عرفان 175 امتیاز
امیر نینو150 امتیاز
پدرام 196 امتیاز
مبینا
140 امتیاز
محمد 950 امتیاز
میلاد
217 امتیاز
جواد النینو80 امتیاز
------

نظرات 5 + ارسال نظر
nando سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 15:31

تبریک میگم مثل همیشه پیش بینیاتون عالیه
شما اولید خودم دوم

مرسییییییی
آره فک کنم ایندفه رقابت بین منو شماس

nando سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 16:53

خواهش میکنم
شما همیشه اول میشید..ایندفم شما اولید مطمئنم
من که اصلا برنده نمیشم فقط اولین دفعه سوم شدم

شانسه دیگهههه .
اتفاقا من تو زندگیم خییییییلی آدم بدشانسی بودم . نمیدونم چرا تو پیش بینی انقد شانس میارم

nando سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 20:12

بلهههههه
امیدوارم همیشه این شانسا رو داشته باشین

ایشالا

بهزاد رضایی جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 20:08

من کلا چند امتیاز دارم

داداش شما جزو شرکت کننده ها نیستی . به عنوان مهمان لطف میکنی شرکت میکنی . باید اول هر فصل بیای و اسمتو بری که جزو شرکت کننده ها بذارم داداش . ایشالا اول فصل بعد منتظرت هستم .

مانی یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 12:52

من از سایت شما سردر نیاوردم میشه بگین چطوری میشه ثبت نام کرد چطوری میشه نظر سنجی هارو دید چطوری میشه شرکت کرد در نظر سنجی ها شرکت کنم لطفا توضیح دهید

سلام مانی جان
ما ثبت نام نداریم فقط منبع خبری هستیم شما هم اگر میل داشتی میتونی زیر پستا نظر بدی و کلیپارو دانلود کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد