هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس:" بنیتز مرا به سطحی رساند که حتی فکرشم نمیکردم "

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس اسطوره ی باشگاه اتلتیکو مادرید در جدیدترین مصاحبه ی خود به تمجید از رافائل بنیتز پرداخت و گفت .....

برای مشاهده ی ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 
  فرناندو تورس به تمجید از بنیتز پرداخته است و از دیگو سیمونه از بازگرداندن وی به اتلتیکو تشکر کرده است.

وی عنوان کرد :" آن ها افراد مهمی در زندگی من هستند . با بنیتز به سطحی رسیدم که فکر نمی کردم به آن برسم و سیمئونه مرا به باشگاه مورد علاقه ام بازگرداند و مرا دوباره احیا کرد . من می دانم آینده ام در پیروزی در اتلتیکو رقم خواهد خورد . من اینجا شانس بازی بسیار زیادی دارم و راضی هستم و دوست دارم از هر بازی لذت ببرم . من آگاه هستم که بازی هایم هر روز بهتر می شود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد