هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

کلیپ جدید فرناندو تورس در اتلتیکو مادرید 2016

هواداران فرناندو تورس : امشب برای شما عزیزان کلیپی زیبا از جدیدترین حرکات و گل های فرناندو تورس آماده کردم که امیدوارم از تماشای آن لذب ببرید .

برای دانلود این کلیپ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 01:46

مث همیشه عالی
مرسی ارش جون

نووووکرتم عرفان جون

nando سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 15:28

خیلی خیلی قشنگ بود افررررین
خیلی قشنگ کلیپ درست میکنید اقا ارش قبل اینکه شروع کنم به دیدنش دانلودش کردم

والا این کلیپ کار من نی
من درکل 9 تا کلیپ از تورس ساختم انصافا چیزی از این کلیپم کم ندارنولی اینیکی کار من نی

nando چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 15:14

اخه پایینش فک کنم ادرس کانالتون بود فکر کردم خودتون درست کردید ببه میدونم خیلیم قشنگ بودن قبلیا
فقط یه سوال شما چجوری فیلما رو درست میکنید؟؟میشه اسم برنامه رو بهم بگید البته واسه گوشی چون منم میخوام فیلم درست کنم ولی فقط بلدم با عکس فیلم درست کنم ام وی رو بلد نیستم

آره آپارات یه کار خوب کرده باشه همینه که اسم وبو پایین کلیپ میزنه
با نرم افزار NCH Video editor برا کامپیوتر
شرمنده ثنا خانوم من با کامپیوتر درست میکنم کلیپارو آخه با گوشی خیییییلی سخته آخرشم اونی که میخواین در نمیاد . نرم افزارای کامپیوتری قوی ترن و کار باهاشون هم آسون تره هم نتیجه ی بهتری میده .
میگم اگر کلیپ ساختین آپش کنین آدرسشو بدین خوب بود حتما با اسم خودتون تو وب میذارم . یادش بخیر یه زمان من کلیپ میساختم میدادم پیمان میذاشت تو وب

Parsa چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 19:46

خسته نباشی دلاور،خداقوت پهلوان

نووووووووووووکرم پارسا جون

nando پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 03:20

اخه گفتم چون همه کارا رو با گوشی انجام میدم با گوشیم درستش کنم شاید تابستون با کامپیوتر درستش کردم الان نمیتونم...باشه چشم حتما با عکسایه تورس کلیپ زیاد درست کردم ولی فیلم نه راستش درست نکردم تا حالا..حتما اگه درست کردم میگم بهتون

اوکی اوکی ولی از من نصیحت؛ با گوشی نمیشه یعنی اونجوری که شما میخوای نمیشه
اوکی هر موقع درست کردین خبرشو به من بدین

pedram پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 10:49

سلام ارش جون این کلیپ خیلی قشنگ بود دمت گرم که گذاشتی

سلام پدرام جون
وظیفه بود داداش

nando جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 03:13

باشه چشم نصیحتو گوش میکنم
پس ایشالا تو تابستون درست میکنم اونوثت سرم خلوت تره و راحت تر میتونم درستش کنم

مرسییی
ایشالا ایشالا

جواد 009 شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 16:54

حرکات تکنیکی خوبی انجام داده تورس ولی تو کلیپ نیست یا اگه هست کامل نشون نمیده.
اگه کلیپ تکنیکی یا عکسای شخصی گری از تورس داری بذار ما مشتری شیم .

چشم جواد جون . منم دمبال یهمچین کلیپی از تورسم ولی پیدا نمیشه که لامصب .

DANYAL JR یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 03:56

ماشالا ارش

نووووکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد