هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

نتایج نهایی مرحله ی چهارم مسابقه ی پیش بینی

هواداران فرناندو تورس : مرحله ی چهارم مسابقه ی پیش بینی هم همانند تمامی مراحل گذشته ی این مسابقه به پایان رسید و افرادی که بیشترین امتیازات را کسب کرده اند مشخص شدند و جایزه ی خود را دریافت خواهند کرد .

از تمامی کسانی که ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقه یاری کردند تشکر میکنم .

برای مشاهده ی نتایج نهایی مرحله ی چهارم مسابقه ی پیش بینی  به ادامه مطلب  مراجعه فرمایید .

 

http://s6.picofile.com/file/8235944518/fernando_torres_by_rhgfx2_d8mxv4f.jpg

***توجه :  شرکت کنندگان عزیزی که موفق به کسب رتبه های اول، دوم و چهارم شده اند لطف کنند در قسمت نظرات این پست شماره ی خود را ارسال کنند تا جایزه ی برایشان ارسال شود . ( شماره ها نمایش داده نخواهد شد )


* جایزه ی برندگان مسابقه *


جایزه ی نفر اول : 20,000 تومان شارژ

جایزه ی نفر دوم : 10,000 تومان شارژ

جایزه ی نفر سوم : 5,000 تومان شارژ 
شرکت کنندگانامتیازات
آسورا369 امتیاز
ناندو343 امتیاز
آرش (خودم)337 امتیاز
سیاوش284 امتیاز
علی ام وی272 امتیاز
مصطفی266 امتیاز
محسن 9266 امتیاز
محمد باقر243 امتیاز
پارسا238 امتیاز
میلاد217 امتیاز
امیر سامان202 امتیاز
پدرام196 امتیاز
عرفان175 امتیاز
حسین رجبی172 امتیاز
امیر نینو150 امتیاز
مبینا140 امتیاز

نظرات 8 + ارسال نظر
nando جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 23:56

وای چه خوبه دوم شدم بار اول سوم شدم چه پیشرفت چشم گیری
واقعا سخته پیش بینیا!!خسته نباشین
هم به شما هم به اقای اسورا تبریک میگم
اقا ارش هر بار شما مقام اوردید ولی ما به شما کادو ندادیم خودم یکی خجالت میکشم هدیه ازتون بگیرم بخدا...


منم بار اول سوم شدم بار دوم دوم و بار سوم اول الانم که بار چهارم بود سوم شدم
ثنا خانوم آخه این حرفا چیه... این جایزس که توافق کردیم از اول مسابقات که به افراد برتر بدیم . شما هم خدا رو شکر جزو افراد برتر شدین . دفه ی قبل هم شما سوم شدین جایزتونو نگرفتین . خداییش ایندفه نخواین جایزه رو بگیرین ناراحت میشماااا
اتفاقا چقد خوشحال شدم که شما دوم شدین . جوری که اصلا یادم رفت خود بدبختم تو دوتا بازی آخر دومی رو از دست دادم

nando شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 02:33

وای خوب بود گقتینا..بار اول چهار شدم ولی چون شما لطف کردی منو سوم گفتید!
دوباره از اول شروع شده بار بعد پس حتما دوم میشید خخخ!
دفعه ی قبلم هم مشکل موبایل بود هم اینکه واقعا راضی نیستم هربار خودتون یکی از برنده هایید ولی هیچ هدیه ای نمیگیری
خواهش میکنم خواهش میکنم اقا ارش درخواستمو قبول کن
بزار کادو نفر سوم رو بگیرید..باشه؟شما دوس داری هدیه رو به نفر چهارم بده کاری ندارم ولی بزار من کادو نفر سوم رو تهیه کنم.اوکی؟
خخخ اره تو این دوتا بازی جاتونو گرفتمببخشید
خیلی خیلی ممنون

آره مث اینکه از اول شروع شده
من ازتون خواهش میکنم جایزه رو که حقتونه بگیرین خواهش کردما
اگر شماره مشکلی داره ایمیلی چیزی ... اگر ایمیلم مشکل داره فکس پست و یا حتی چاپار هم هس یعنی من شده با کبوتر نامه بر جایزه رو به دستون برسونم این کارو میکنم
حقتون بوده شکی توش نیس

nando شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 13:31

اره
ای خدا پوکیدم از خنده!چاپار و کبوتر نامه بر خداییااااا عالی بود
ممنونم ازتون واقعا
فقط جواب خواهشمو ندادین اقا ارش؟؟؟کامنت بالایی خودمو هلاک کردم نوشتم شما هم باید جایزتونو بگیرید من اینکار رو میکنم حتما حتما باید شما هم جایزه رو بگیرید!!!ولی جوابمو ندادین دیگه الان احساس تهی بودن میکنم از زندگی نا امید شدم خخخ

والا
خواهش میکنم
آخه خودم که نمیتونم به خودم کادو بدم . مثلا از این جیبم دربیارم بذارم تو اونیکی جیبم بعد بگم آخخخ جووووون برنده شدم
راستش من اصلا نباید خودم تو مسابقه شرکت کنم ولی چون جالبه خودمم توش شرکت میکنم
راستی جایزتونم فرستادم

محمدباقر شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 13:52

داداش اول ی تبرک میگم ب اون دوستان ک برنده شدن و یه تبریک ویژه ب همه دوستانی که اینجا تو این سایت بودن و کمک کردن سایت ب روند خوب خودش ادامه بده و با نظرات جذابشون سایتو سرپا نگه داشتن تشکر میکنم و ب خودتم تبریک میگم داداش عزیزم واسه سایتت!! تو این چند سال ک تو این سایت بودم خیلی راضی بودم واقعا مرسی

قبل قبل قبل از همه من یه تشکر ویژه میکنم ازت محمد جون که همیشه با نظرات به من روحیه میدی
نوکرتم داداش این وب متعلق به خودته

اتلتی شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 20:34

واقعا خسته نباشید کلی رواین سایت کارکردید نظرسنجی میزارید جایزه میدیدعکس میزارید اخبار تورسو میزارید جدول گذاشتید مثلا یک جایی گذاشتید که کسی نخواست یکی دیگه نظرشو بخونه وفقط به شما بگه و کلی کار های دیگه ممنونم

خواهش میکنم داداش
والا تمام تلاشم این بوده که هوادارا از پیج راضی باشن
دمت گرم بابت روحیت

asura یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 01:36

ممنون از زحمات شما برای تورس و طرفداراش من بار اولم بود که از اول شرکت میکردم ولی خیلی عالیه که بین سه نفر اول بودم چون همه دوستان پیش بینی هاشون خیلی نزدیکه بازم از زحمتاتون تشکر میکنم

بابا تشکر مشکلو بیخیال شماره رو بفرس جایزتو بدم

محمدباقر یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 10:02

داداش تو به من لطف داری من تورو مث داداش خودم میدونم واقعا ممنونم از لطفت ایشالله هرجا هستی سلامت باشی

نووووووووکرتم

جواد 009 جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 16:26

من تو طول این سال حاضر نبودم ولی به همه شما از طرف تورس تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد