هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

آلوارو موراتا مصدوم شد

هواداران فرناندو تورس : آلوارو مورتا که چندی پیش بجای فرناندو تورس به تیم ملی اسپانیا دعوت شد در جریان بازی دوستانه ی تیمش در چهارشنبه ی گذشته مقابل کره ی جنوبی مصدوم شد . وی هم اکنون در جلسات ریکاوری به سر میبرد و به نظر میرسد به مسابقات یورو خواهد رسید .

احتمال میرود در صورت بهبودی نیافتن کامل این بازیکن، فرناندو تورس به تیم ملی اسپانیا دعوت شود .

نظرات 7 + ارسال نظر
محمدباقر یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 16:09

موراتا؟؟؟؟؟؟؟
کاش آدوریز مصدوم میشد

جفتشون یکین اون آدوریز که دیواره مگه مصدومم میشه

nando یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 16:14

وای خدا جونم نرسه به یورو چی میشه!!!من میرم فضا!!!
ولی از شانس بد میرسه!

احتمال قوی میرسه

محمد دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 11:25

خداکنه که نرسه و تورس به تیم ملی بیاد‌.

والا چی بگم

ممد تورس دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 14:18

خخخخ آرش تو هم یاد گرفتی حواشی رو پر رنگ کنی که بازدیدت بره بالا ها شیطون
عامو کجا مصدوم شده تورس دعوت شه اولا مصدومیتش جزئی بوده ثانیا اگرم جدی بشه گزینه بعدی کاستا هست عمرا دلبوسکه تورسو دعوت کنه بعد از ... که تورس تو مصاحبه آخرش به هیکل بوسکه زد .

نه والا من شنیدم گفتم خبرشو بذارم
این تکنیکارو من سه سال پیش میزدم الان که دیگه پیش کسوت شدم
گفتم که مصدومیتش جدی نیس ولی گزینه بعدی دلبوسکه تورسه. کاستا تو 20تا بازی آخر 5تا گلم نزده

اتلتی سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 12:32

من دوست دارم تورس بیاد ولی نه اینطوری دلبوسکه باید از قبل تورسو دعوت میکرد شخصیت تورس بالا تر از این حرفاس که اگه کسی مصدوم شه بیاد جاش تورس یک ستاره ی عادی نیست اونا باید به التماس بیفتن که تورس بیاد تیم ملی بعد درست نیست که ما دعا کنیم اون بیچاره مصدوم شه من منظورم این نیست که دوست ندارم تورس نیاد تیم ملی منظورم اینکه اینطوری نیاد یه هوادار تورس اینطوری فکر نمیکنه امیدوارم منظورمو فهمیده باشید

آره خدایی
آقای گل یوروی قبلی تو یورو نیس
آخه من چی بگم

عارف سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 19:45

ایشاا... ی طوری مصدوم بشه اصلا از فوتبال خداحافظی کنه ب ناحق دعوت شده.خدا شاهده.

آره خدا شاهده ناحق بوده

جواد 009 جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 16:21

من دوس دارم تادنیا دنیاس همیشه تورس رو رو چمن ورزشگاههای فوتبال ببینم. تورس = فوتبال واقعی ، دیدنی، جذاب، باحال،عشقی،برو تا تهش...

آره آرزوی هممون همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد