هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فرناندو تورس:" مالکان لیورپول خودشان مرا منفور کردند "

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس که در نیم فصل چند سال گذشته آنفیلد را به مقصد استمفورد بریج لندن ترک کرد در اظهارات جدید و عجیب خود از حقایق این انتقال پرده برداری کرد و گفت .....

برای مشاهده متن مصاحبه تورس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

فرناندو تورس گفت :" مدیر فوتبالی به من گفت که مالکان جدید می‌خواهند هزینه زیادی در باشگاه انجام دهند. می‌خواهند بازیکنان جوان جذب کنند و چیزی جدید بسازند. پیش خودم می‌گفتم که این پروژه تا نتیجه گرفتن زمان زیادی می‌برد. شاید دو ، سه ، چهار یا شاید ده سال. من انقدر زمان نداشتم. 27 ساله بودم و زمان صبر کردن نداشتم. حالا 5 سال از آن موقع گذشته و هنوز باشگاه در تلاش است که به جایگاهی برسد که زمان حضور من در آن قرار داشت. لیورپول نتوانست اعتراف کند که پروژه اشتباهی داشت و باید تقصیرها را بر گردن یک نفر می‌انداخت."

نظرات 2 + ارسال نظر
erfan پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 02:12

آرش جون دلم تنگ شد واست

سلام عرفان جون
چخبراااا

جواد fj9 جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 21:20

سرنوشت رو کاش میشد از سر نوشت ♠

به به ... به به

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد