هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

شکست شاگردان دیگو سیمئونه مقابل بارسلونا با فرصت سوزی

هواداران فرناندو تورس: دیشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود، ویسنته کالدرون به مصاف تیم قدرتمند بارسلونا رفت و در پایان با توجه به موقعیت های بسیاری که داشت متاسفانه با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد تا کار صعود به مرحله بعد بسیار سخت شود.

در نیمه اول بازی این بارسلونا بود که با توجه به عقب نشینی شاگردان دیگو سیمئونه به دو گل توسط سوارز و مسی رسید اما در نیمه دوم با آمدن فرناندو تورس شرایط فرق کرد. تورس در نیمه دوم روحیه ای مضاعف برای تیم ایجاد کرد و چند موقعیت خوب برای تیمش ایجاد کرد که هم خودش و هم گابی و گریژمان قدر آن ها را ندانستند. در پایان از آن دوگل فقط یک گل آن هم توسط کار تیمی و با گل گریژمان جبران شد تا بازی به پایان برسد.

فرناندو تورس در پایان این بازی به عنوان بازیکن برتر اتلتیکو انتخاب شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدباقر جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 19:14

سلام دارم خدمت داداش خوبم،آقا آرش و همه دوستانی ک تو سایت فعالیت دارند امیوارم خسته نباشین بعد ی مدت طولانی برگشتم خدمتتون!

داداش آرش راجب بازی پریشب باید بگم نتیجه های بد اخیر آتلتی بی ربط ب تورس نیست!!! چون از وقتی گامیرو فیکس شده عملکرد خط حمله بد شده،نمیگم مهاجم بدیه ولی خیلی با اون بازیکنی ک تو سویا بود فاصله داره،اما تورس تا اومد تو زمین تیم روحیه ش عجیب شد این فرقشونه

بهههه بههههههههههههههههههههه ببین کی اینجاااااااسسسس
ای بی معرفتنمیگی میری دلمون برات تنگ میشه ولی خدایی محمد جون دمت گرم که هرچقدم بریو پیدات نباشه باز برمیگردیو یه حالی از رفیقات میپرسی دم شما گررررم
والا محمد جون چی بگم...هرچی بگم میگن هوادار تورسه ولی جون آرش این نیس...خدایی تورس دیه تورس 90 دیقه نیس ولییی وقتی نیمه دوم یا دیقه 60 میاد میترکونههههههه . به نظرم محمد جون بهتره سیمونه یه ترکیبو تو نوک خط حمله ازش استفاده کنه و حتی چرخشاشم همیشه یکی باشه. مثلا گامیرو تا دیقه 60 کنار گریژ بازی کنه ولی فقط این تورس باشه که جاش میاد نه اینکه یبار کورآ رو بیاره جاش یبارم کاراسکو رو. همیشه باید یه حرکتو انجام بده تا تیم به یه روند عادت کنه نه اینکه یبازی تورسو بزاره کنار گریژ بازی بعد گامیرو بعدی کورآ آخرشم اصلا مهاجم نوک نزاره بره کاراسکو رو بزاره!

محمدباقر یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 18:08

فدات داداشی واقعا شرمندم ک انقد کم سر میزنم
قول میدم تکرار نشه

ب نظرم زوج تورس،گریژمان فوق العادس اگه گریژمان رو فرم باشه و موقعیت از دست نده

شما هر موقع بیای جات رو چش ماس
آره خداییییی خیلی خوبن ولی به نظرم گریژمان نسبت به تورس یجوری شده! اون حرکتاو پاسایی که با گامیرو میزنه رو هیچوقت با تورس انجام نمیده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد