هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تنها را سیمئونه برای برگرداندن اتلتیکو مقابل رئال در بازی برگشت!

هواداران فرناندو تورس: همان طور که در پست های قبل به آن اشاره شد تیم رئال مادرید در چهارچوب بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا با 3 گل اتلتیکو مادرید را شکست داد و نیمی از راه صعود را طی کرد.

قطعا تنها و تنها راه بازگشت اتلتیکو در بازی برگشت این است که دیگو سیمئونه ترس همیشگی خود از شکست را زیر پا بگذارد و با ترکیبی کاملا حجومی به میدان مسابقه بیاید.

دیگو میتواند در این بازی که تیمش نیاز زیادی به گل دارد میتواند از ترکیب حجومی 4-3-3 را استفاده کند. در این ترکیب میتوان از فیلیپه، گودین و لوکاس در خط دفاع و از گابی به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرد. کوکه و سائول نقش بازی سازی را بر عهده دارند و گریژمان،کاراسکو،گامیرو و تورس در خط حمله حضور دارند.

به نظر میرسد شاگردان زیدان در بازی برگشت به دنبال دفاع و ضد حمله میباشند که این ترکیب با توجه به میزان تعداد بازیکنان حجومی در حمله و نیز بازیکنان سرعتی همچون فیلیپه و لوکاس در دفاع که باعث میشوند ضدحمله ها خنثی شود ترکیب خوبی برای مقابله با رئال در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا میباشد.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدباقر چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 16:33

داداش سیمئونه خراب کرد

سلام محمد جون
قوربون ادبت خدایی خیلی کلمه مودبانه ای استفاده کردی ولی جفتمون میدونیم کلمه اصلی چیه...

جواد 96% چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 20:56

این بهترین ترکیب اتلتیکو بود .که یک بار دیگو استفاده نکرد و فکر نکنم استفاده بکنه.اما باید دیگه هر چی داره رو کنه چه کنیم دیگه باید ریسک کنه به ریسکش می ارره.

آره جواد جون واقعا باید از همین ترکیب استفاده کنه

محمد چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 23:41

به نظر من خود بازیکنان اتلتیکو مادرید خراب کردند مخصوصا هافبک های این تیم از وقتی که تورس وارد زمین شد یک پاس خوب به او ندادند تا بتواند کاری بکند.تورس پشت دفاع حریف جا میگیرد وکاری میکند که آنها نتوانند موقعیت اورا به خوبی بفمهمند ولی هافبک های اتلتیکو مادرید به تورس پاسی ندادندبااین که وظیفه یک هافبک تغذیه خوب یک مهاجم است ولی هافبک های تیم اتلتیکو فقط یک بازیکن رامی بینند که گریزمان است و او هم یک بازیکن خودخاه پیش نیست ودلیل اصلی باخت اتلتیکو بازیکنان ان هستند وبه نظرمن بازیکنان اتلتیکو تورس را دوست ندارند وپاسی به او نمی دهند

حرفت درسته محمد جون
والا کوکه بازی سازیش فوق العادس فقط زمانی فوق العاده تر میشه که تو اوج باشه ولی متاسفانه الان اصلا رو اوج نیس و پاساش بیشتر پاسای سادس و فقط هدفش بالا بردن درصد پاسای درستشه از اونور گریژمانو جوری جو گرفته که فک میکنه رونالدو و مسی باهم پیوند خوردن اون اومده بیرون! با این وضع مزخرف چیزی درس نمیشه

امسال بازی های اتلتیکو اون جذابیت سالهای قبل رو نداره.
واقعا بازی با رئال چیز خاصی نداشت.
با این ترکیبی که گذاشتید حداقل ادم از بازی لذت میبره.حتی اگه نتونه سعود کنه به فینال.

سلام داداش
والا حق با شماس. این اتلتیکو اتلتیکوی سالای قبل نیس چون سیمئونه هرچی بیشتر با اتلتیکو جلو میره ترسو تر میشه چون نمیخواد با باختای بد بردای قبلیش بره زیر سوال که همین باعث خراب تر شدن کار میشه

تورس یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 16:44

سیمعونه به هیج وجع این کارو نمیکنه حالا ترسو بودنش به کنار اگه ما یه گل بخوریم ...خداحافظی درسته فقط راه سعود ریسک اما نه با سه تا دفاع تازه هافبک دفاعی به درد اتلتیکو نمیخوره اتلتیکو تو بازی برگشت بیشتر از هر چیزی به هافبک وحمله نیاز داره این تا زمانیه که گل نخردیم بعد گل خوردن کاری نمیشه کرد به نظر من بهترین ترکیب ۴۳۳ حجومیه

آره داداش نظر شما هم درسته ولی با چهار دفاع بازی کردن میشه همون کار همیشگی باید ریسک کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد