هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اشتباه تاکتیکی سیمئونه مقابل رئال مادرید

هواداران فرناندو تورس: همان طور که میدانید شب گذشت تیم اتلتیکو مادرید مقابل رئال به برتری 2 بر 1 رسید اما با توجه به 3 گلی که در بازی رفت دریافت کرده بود نتوانست به فینال صعود کند.

 دیگو سیمئونه که این روز ها ترسش بیشتر از نکات تاکتیکی تیمش به چشم می آید در رقم خوردن این نتیجه نقش بسزایی داشت. الچولو در ابتدای بازی دستور حمله داد و به خوبی از این حرکت خود جواب گرفت. دو گل سائول و گریژمان تا قبل از دقیقه 20 امید ها را برای هواداران اتلتیکو زنده کرد اما سیمئونه درست در همینجا اشتباه بزرگی انجام داد. وی به تیمش پس از گل دوم دستور عقب نشینی داد! دستوری که در بازی رفت دلیل شکست اتلتیکو بود! با عقب نشستن اتلتیکو، رئال موقعیت گلزنی ایجاد کرد و به گل رسید تا تمام رشته های دیگو و شاگردانش پنبه شود. 

 اشتباه دیگر سیمئونه تعویض تورس بود که در نیمه اول به شدت با انگیزه ظاهر شد و کوین گامیرویی را به زمین آورد که دو موقعیت صد در صد را به راحتی از دست داد!

 به نظر میرسد زمان خروج دیگو از اتلتیکو فرا رسیده است...

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 01:31

الان تورس چندومین بازیکن فوتبال جهانه؟

جاش خوب نیس از اوج افتاده ولی رنکیم وجود نداره

تورس جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 13:16

به نظر من که نباید بره دلیل نمیشه با چند بار باخت مقابل رعال زحماتشو فراموش کنیم قهرمانی توی لیگ اسپانیا ‌‌-کوپا - لیگ اروپا الان فقط لیگ قهرمانان اروپا رو کم داره که ایشالا اونم سال بعد میگیره نظر شما درست اما ما باید وقت بهش بدهیم که بازیکنای خوبی تو خط هافبک و دفاع بیاره مخصوصا دردفاع باید بازیکنانی مثل گابی وگودین و خوان فران بیاره تو هافبک هم بازیکنایی بیاره که هم تکنیکی مثل کاراسکو و هم دقت پاس زیاد مثل کوکه باشند مگرنه خط حمله استعدادشون بیشتر از ایناس ومثلا تورس وقتی موقعیت گیرش بیاد تیم حریف رو نابود میکنه من نمیگم اتلتیکو بازیکناش بدن و تقصیر دیگو نیست اما شاید با خرید بازیکن ضخیره خیالش راحت بشه وجنگندگی سال قبل رو بدست بیاره واینطوری بتونیم قهرمان لیگ قهرمانان بشیم

آره داداش حرف شما کاملا درسته
سیمونه مربیه بزرگیه هیچ شکیم توش نیست ولی مسئله من اینه داره زیادی ترسو میشه
این سیمونه اون سیمونه 3 سال پیش نیست ولی راستش خودمم دوس دارم یسال دیه وایسه منتهی بدون ترس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد