هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

عکس روز: رونمایی از کتاب جدید فرناندو تورس

نظرات 3 + ارسال نظر
ممد جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 01:02

آرش خبری از تمدید قرارداد نشده ؟ بعد عید یه خبر اومد که دارن مذاکره میکنن برا تمدید دیگه خبری نشد ؟

نه ممد جون هیچ خبری نی فعلا

محمد جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 02:56

این جریانه خداحافظی با کادرون وحضور بازیکنان اسطوره اتلتیکو وبارسلونا چیست؟

هنوز خبرش قطعی نشده

جواد 96% یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 15:40

خیلی خوب میشه مثل خیلی از بازیکنای خانواده دار مثل توتی تری و...تو آتلتیکو از فوتبال خداحافظی کنه.
به نظرتون داش آرش چند سال دیگه میتونه رو فرم بمونه ما تماشا کنیم بازیهاش رو.
این کتایشم خیلی دوس دارم اگه وقت کنم خودم ترجمش کنم رایگان بدم به هوادارانش.

ایشالا تو اتلتیک خدافظی میکنه
والا به نظر من هرچی زودتر خدافظی کنه بیشتر شخصیتش حفظ میشه تا اینکه فصل آخرو با 5 تا گل تموم کنه
دم شما گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد