هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه فرناندو تورس درمورد تمدید قرارداد با اتلتیکو مادرید

هواداران فرناندو تورس: این روز ها تمامی هواداران اتلتیکو مادرید و نیز هواداران پرشور فرناندو تورس نگران تمدید نشدن قرارداد تورس با توجه به عملکرد ضعیف این فصل النینو در این تیم میباشند.

فرناندو تورس روز گذشته مقابل دوربین ها حاضر شد و گفت:" فوتبال مشکلات فراوانی دارد. ما میخواهیم که در دوران فوتبالی خود پیشرفت کنیم و نیز در همان زمان باید تصمیم بگیریم که در کدام تیم علاقه به بازی داریم. در پایان روز این زندگی تو، وظیفه و کار توست و تو به دنبال بهترین وضعیت برای خود و خانواده ی خودت هستی...من فکر میکنم که تمامی بازیکنان فوتبال حرف های من را متوجه میشوند. تو برای آن چیز هایی که برایت مهم است میجنگی؛ تا آن زمانی میجنگی که پاهایت دیگر توانی در خود نداشته باشند و به اهدافت برسی."
وی ادامه داد:" همه میدانند آرزوی من چیست. من امیدوارم که بتوانم باز هم پیراهن اتلتیکو را بپوشم و این بر کسی پوشیده نیست. این به باشگاه مربوط است که قرارداد من را یک ساله تمدید کند یا اینکه قرارداد کوتاه چند ساله ببندد اما من امیدوارم حد اقل یک سال دیگر در اتلتیکو بازی کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد