هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

خوان ماتا: تورس اثبات خواهد کرد که منتقدان اشتباه میکنند

خوان ماتا,ستاره خط میانی تیم قهرمان اروپا(چلسی) در مصاحبه با دیلی استار به ستایش از هموطن اسپانیایی خود پرداخت و...


ماتا به دیلی استار گفت:"من باور دارم فرناندو گلزنی خواهد کرد ,به دلیل اینکه از او شناخت دارم و میدونم که در درونش چقدر تشنه ی گلزنی است.او هر روز به دنبال به ثمر رساندن گل است و هر روز به سختی تمرین میکند.من از اینکه در ذهن او چه میگذرد خبر دارم."


ماتا که در 67بازی برای چلسی 33 پاس گل داده و 19 گل به ثمر رسونده گفت:"مطمئنا او گل های زیادی خواهد زد.او هنوز هم جوان است و فقط 28سال سن داره و برای فوتبال بازی کردن هنوز جا داره.من به او ایمان دارم به دلیل اینکه او یک انسان واقعی و بسیار حرفه ای است."
بازیکن 24ساله چلسی اضافه کرد:"انتقادات درمورد فرناندو بیش از حد و افراطی شده است.او یکی از بهترین مهاجمان در انگلیس است و این رو در لیورپول اثبات کرده است و در بسیاری از بازی ها این رو نشون داده.اینکه چرا من به او ایمان دارم برای این است که من میدونم او چقدر خوب است و میدونم او کمک خیلی زیادی به تیم کرده است."

شماره 10 شیرهای لندن که سابقه حضور در تیم جوانان رئال ماردید و رئال مادرید B رو هم در کارنامه خودش داره در آخر افزود:"اگر شما او را دیده بودید,الان باید میگفتید که او برای تیم خوب کار کرده است.جدای از گل هایی که او به ثمر رسانده,شما باید به حرکات فوق العاده او در زمین هم دقت کنید.او همیشه مدافعان حریف رو تحت فشار قرار میده.در فصل گذشته او با پاس گل هایش هم به تیم کمک زیادی کرد.من شک ندارم او خوشحال است."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد