هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

آث میلان مقابل جنوا

هواداران فرناندو تورس : تیم آث میلان یکشنبه شب در چهارچوب "سری آ"ی ایتالیا مقابل تیم جنوا صف آرایی خواهد کرد .تورس برای رهایی از مشکلاتش باید در این بازی گلزنی کند .

10 نفر عزیز واجد شرایط برای پیش بینی این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایند .

http://s5.picofile.com/file/8154992550/v.jpg

پیش بینی من
آث میلان 2 - 1 جنوا
گلزنان آث میلان : تورس و منز

نظرات 9 + ارسال نظر
محمدباقر پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 12:14

میلان 3_1 جنوا
گلزنان میلان : تورس،منز و هوندا

محسن(9) پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 20:28

میلان 2 _ 1 جنوا
گلزنان:
تورس
منز

معراج پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 23:01

سلام بچه ها چه خبر؟
خودایی این روزا خیلی دلم گرفتست.
تورس هم که...
باید تو چلسی میموند
الان اصلا تو دید هم نیست.
حرف وقت دلم میگیره میرم کلیپایی که ازش دارمو نگاه میکنم.
نزدیکه 2 گیگ ازش کلیپ دارم.
اصلا از ناراحتی نمیدونم چی بگم.

سلام معراج جون . چه عجب یادی از ما کردی . دلم برات تنگیده .
من دلم روشنه که تورس به اوجش برمیگرده .

M nine جمعه 14 آذر 1393 ساعت 21:17

توجه کردین چندساله داریم میگیم ب اوج برمیگرده ولی......
انشاا... ک ب خواستش برسه واین فصل اقای گل بشه
میلان 2_0جنوا
منز تورس

ولی من همیشه دلم روشنه .
انشاالله

باران شنبه 15 آذر 1393 ساعت 02:04

سلام
میلان2_جنوا 2
گلزنان میلان:تورس،منز

سپهر 7 شنبه 15 آذر 1393 ساعت 14:34

2-2
منز و تورس

mohammad_9 شنبه 15 آذر 1393 ساعت 14:55

2-1 میلان. تورس شراوی

nando شنبه 15 آذر 1393 ساعت 16:20

میلان2_2جنوا
منز و تورس

Agha Hamid یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 11:53

jenova 2-1
Honda

سلام آقا حمید . مرسی از اینکه چندوقتیه تو مسابقه ی پیش بینی شرکت میکنید . مثل اینکه HAMID دیگه نمیخواد تو مسابقه شرکت کنه و شما میتونین جاش شرکت کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد