هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

کسالت ایجاد شده دلیل بروز نشدن وب !

هواداران فرناندو تورس : قبل از هر چیز میخواستم بابت بروز نکردن وب از روز شنبه از شما عزیزان و هواداران فرناندو تورس معذرت خواهی کنم . نمیخوام نگرانتون کنم ولی بنده از شنبه در بیمارستان امام شهر کرج بستری بودم و روز دوشنبه هم عمل جراحی انجام دادم و تا روز گذشته حتی قادر به تکان دادن دست خودم هم نبودم و نمیتونستم تو وب پست بذارم .

متاسفانه باید بگم حالم اصلا خوب نیست و ممکنه یک بار دیگه عمل بشم شاید این آخرین پستاییه که براتون میذارم . دلم واسه ی همتون تنگ میشه . ازتون خواهش میکنم تو نمازا و دعاهاتون من رو فراموش نکنین .

http://s6.picofile.com/file/8174909250/1609719_596245497152496_6487524422303139444_n.jpg

نظرات 11 + ارسال نظر
elnino9 چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 23:43

dadashhhh ishala be omid khoda harche zoodtar khub beshiiiiii ma doost darim o montazere postay jadidtim

مرسی داداش ... برای شما ها هم که شده خوب میشم ...

امیر پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 13:03

به سلامتی آقا آرش که با وجود بیماری به فکر ماس. ان شاالله هر چه سریعتر خوب شی و مثل همیشه با قدرت ادامه بدی.

من نوکر شما و تمام هوادارای تورس هستم داداش .
انشاالله ...

abcdefg پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 20:05

agha arash roohie khodeto hefz kon, az samim ghalb arezoye salamati barat daram

مرسی داداش . دمت گرم .

niloo ashegh nando پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:51

سلامممممممم اخیر خیلی ناراحت شدم قلبم درد گرفت ایشالا هرچه زود تر خوب شی .

سلام . مرسی از دعاهای پاکتون ... مرسی ...

niloo ashegh nando جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 00:01

راستی من امروز تولدم بود آرزو کردم تورس به بازی برگرده

راستی ... تولدتون مبارک ... انشاالله هزاران سال زنده باشید .
باید بگم که بهترین آرزو رو کریدن .

nando جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 01:28

اقا ارش امید داشته باشید شما واسه ما و تورس خیلی باارزش و مهمید!!وقتی متن رو خوندم خیلی ناراحت شدم ولی از شما پیداست که روحیه ی بالایی داریدزیادم به دستتون فشار نیارید...ارزوی بهبودی

مرسی ثنا خانوم . آره ... من به همین خنده های الکیم خوشم . بیخیال . انشاالله زود تر خوب میشم و برای شما هوادارای عزیز پستای بهتری میذارم .

Milad Moqaddam جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 17:11 http://www.f9torres.com/

سلام
خدا شفـا بده آرش جان , به امید بهبودی

موفق باشی

نوکرتم داش میلاد . دلم خیلی برات تنگ شده بود . میخواستم بیام یه دل سیر باهات حرف بزنم ولی شما اقایی کردی و پا پیش گذاشتی .
دمت گرم داداش .

nando یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 20:05

نه اقا ارش بخدا بهتون دسترسی ندارم وگرنه یه کارایی میکردم که شاد الکی به واقعی تبدیل شه,به جون خودم ازاون وقت فهمیدم حالم بدشده ولی اقا ارش اگر شما انرژی نداشته باشین وب دیگه هیچ هیجانی نداره

کی گفته من بی انرژی ام . من از تمام موجودات عالم با انرژی ترم .
عملم هم خوب بود . خدا رو شکر ...

علی یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:39

سلام داداش. خدا بد نده.انشالله هر چه سریعتر خوب میشی.
من حدودا یه ماهه تو سایتت رفت و آمد دارم. ولی تو همین مدت کم فهمیدم خیلی گلی .همین الان یه صلوات برا سلامتیت فرستادم به امید بازگشت پر قدرتت.

انشاالله ...
گلی از خودته داش علی .
مرسی از اینکه به قکر منی . دمت گرم .

باران چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:32

سلام آقا آرش واقعا متأثر شدم چند وقتی به دلیل سنگینی درسها نتونستم سر بزنم ولی خیلی ناراحت شدم ایشالله هر چه سریع تر سلامتی تون رو به دست بیارید و در کنکورت هم موفق باشید

مرسی ... واقعا ممنونم ...

nando یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 14:18

خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد