هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

به مناسبت دربی ...

http://s3.picofile.com/file/8219971576/12081297_509364739240630_603191301_n.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
ghasem@torres جمعه 8 آبان 1394 ساعت 12:15 http://elninof9t.blogsky.com

میخوای پاکش کنم ببینی

عزیزم تو هر کاری بکنی رو اون وب خودت کردی نه رو وب من چون باید برا تغییر تو وب رمز بلاگ اسکای منو داشته باشی که من هر روز اونو عوض میکنم.
دوما این وب تنها وب فعال هوادار تورس تو ایرانه من ت... نیست بترکه .چون من تمام اخبارا و هایلایتاشو خودم میدونم باید از کجا پیدا کنم و ببینم اون کسایی که نمیتونن بعضی از مطالبو بعد از به فنا رفتن این وب ببینن وگرنه من که میبینم . از این وبم هیچ سودی به من نمیرسه جز دردسر که باید هر روز توش پست بذارم که فقط به عشق تورسه و هواداراشه . درکل خواستم بگم این وب نابودم بشه هیچ فرقی به حال من نداره .
خدا شفا بده همه مریضا رو

nando جمعه 8 آبان 1394 ساعت 16:33

چه باحال...ایول اقا ارش
میگم اگه فضولی نیست و خودتونم ناراحت نمیشید موضوع پاک کردن وب چیه؟

مرسی
هیچی یه مریض جدید پیدا شده وبو تهدید میکنه

علی جمعه 8 آبان 1394 ساعت 20:21

ولش کن داش آرش،کی هست این؟؟ چی میگه؟؟؟

یه مریض که به علت حاد بودن مریضیش خدا هم جوابش کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد