هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بدون شرح ...

نظرات 5 + ارسال نظر
pedram سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 10:21

سلام
ارش جون من از این به بعد بیشتر نظر میدم قول میدم

راستی تورس به انخاب هوادارن بهترین بازیکن ماه اتلتیکو انتخاب شد

سلااااااااااااااااااااااااااااام پیمان جون
داداش کجایی !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
آقا من نووووووووووووکرتم . یه شماره ای چیزی برام بفرست لااقل تلگرام یکم با هم حرف بزنیم . دلم برات تنگ شده بی معرفت .
آره آره آره پستشو گذاشتم
پیمان داداش منتظرم . همینجا شمارتو بفرس .

عارف سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 13:16

سلام.با این نظر موافقم ولی خود سایتم ب شدت مقصره.مثلا وقتی پست تولدت تورسرو گذاشتن من از قبل منتظرش بودم چون میدونستم 20 مارسه میخواستم اولین نفری باشم ک تبریک میگه سه بار رفتم پیام بدم هر سه بار گفت فعلا نمیتونید پیام بدین.براچی/؟؟بعدشم سرعت لود وب پایینه.جدول هاش اپدیت نیمشه.دیگ فیلم گلهاشو نمیذارن.نشوته ها و مطالب کنار ی وب هم اپدیت نیست.حیفه.بخدا حیفه این تنها وبلاگ یا سایت فعال و اپدیت تورس تو ایرانه.خرابش نکنید.باهم در کنار هم باشیم.

قبول دارم عارف جون
حرف حساب جواب نداره
ولی انقد که کم بچه ها نظر گذاشتن من یکم سرد شدم و حس میکنم انگار دارم بیخودی پست میذارم
حمایتا بیشتر بشه قول میدم وبو بهتر اداره کنم

m.o سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 17:04

حرف حساب جواب نداره

جواد 009 پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 15:32

اجرکم عندالتورس

برهان تورس سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 20:57 http://f9tfans.ir

عالییییی بود واقعا عجب حرفی زدی از این به بعد تو همه پستا نظر میدم

دم شما گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد