هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

چرا تورس رو دوست دارید؟!





 قابل توجه همگی از شما خواهش میشود دلیل این که تورس رو دوست دارید رو در قسمت نظرات بگویید.مطمئنا این که بدونید چرا بقیه تورس رو دوست دارند برای شما جالب خواهد بود!

نظرات 13 + ارسال نظر
spite13 جمعه 24 آبان 1392 ساعت 21:14

بخاطر این دریبل ها و فرارهاش با این مهاجمه دریبلهای باحالی میزنه!استیلش هم ک نگو!!!!
در کل باحاله!!

استیل رو خوب اومدی داش!

پیمان - مدیر وبلاگ جمعه 24 آبان 1392 ساعت 21:36 http://f9tfans.blogsky.com

خب من خیلی از اخلاق و رفتارش خوشم میاد و همینطور از استیلش. مهاجمی نیست که خودشو مثل بعضی ها بگیره و خیلی مردمی و خودی هستش و همینا دلایلی هست که دوسش دارم.

منم باهات موافقم پیمان

محمود جمعه 24 آبان 1392 ساعت 21:40

بخاطر سبک بازیش استیلش چهرش بچگیش لطافتش روحیش انگیزش
اما واقعا دوشت داشتن در یک لحظه اتفاق می افتد و دلیل ندارد

واقعا که راست میگی.منم تو یه لحظه عاشقش شدم!

زهرا جمعه 24 آبان 1392 ساعت 22:28

نمیدونم

ولی خیلی دوسش دارم

معراج شنبه 25 آبان 1392 ساعت 00:18 http://f9tfans.blogsky.com

من عاشق سبک بازیشم.یادمه قبلنا همیشه دنبال یه بازیکنی بودم که سبک بازیش عین تورس باشه,موهاش زرد باشه,استیلش یه طوری باشه که شونه هاش خیلی خم بشن,صورت قشنگی داشته باشه و مهاجم نوک باشه.وقتی یه دفعه همشو تو تورس دیدم دیوووووووووونش شدم.دییییییوووونه!
در ضمن توپ رو با نوک پاش بندازه جلو و موقع دریبل زدن مچ دستاشو بشکونه.عینهو تورررس!

ali شنبه 25 آبان 1392 ساعت 10:46

نمیدونم ولی احساس می کنم تورس همون بازیکنی هستش که فوتبال بهش احتیاج داره یک بازیکن مردمی که مثل بعضی بازیکنها مغرور نیست زیباترین فوتبالیست جهان درسال 2009 استیلشم که دیگه حرف نداره بدشانسیش سال 2008بود بخاطره این که لیورپول افتخاری کسب نکرد توپ طلا رسید به رونالدو وگرنه امار تورس به عنوان مهاجم نوک فوق العاده بود خلاصه بگم یک بازیکن خارق العاده

katayoon شنبه 25 آبان 1392 ساعت 15:38

Chon kasiye k hich moghe tuye moshkelat taslim nemishee va albate inkee kheili mehraboone tipo ghiafasham az hame nazar aliyee va kheili chizaye khoobe dg.darzemn bazikone fogholade ee ye

farshad شنبه 25 آبان 1392 ساعت 15:45

به خاطر مهارتش..موهای بلوندش...استایل زیباش...خاکی بودنش...و بخاطر اینکه دم به دقیقه حال بارسلونا رو میگیره

siavash یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 00:07 http://www.soccerwaves.ir

چون فوق العادست

ارش فرناندو دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 15:13 http://www.f9t-iranian-lovers.blogsky.com/

دست رو دلم نزار که دلم خونه !!!

mohammad جمعه 1 آذر 1392 ساعت 01:04

be khatere inke behtarine !!
stylesh ke harf nadare , akhlaghesh khoobe ,mese Ronaldo khodesho nemigire , bahooshe , khosh tipe va kheyli chizaye dige ke age bekham begam ta sob tool mikeshe

مونیکا یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 14:59

بخاطر با اخلاق بودن و متعهد نشون دادن تو هرزمینه ای هم تو خانواده هم تو فوتبال .همیشه تمام سعی خودشو واسه بهترین شدن یا حداقل بهترشدن کرده و نشون داده که هم از نظر اخلاقی هم از نظر حرفه ای لیاقت داشتن این همه طرفدار رو داره

mahsa سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 21:37

من کلا دو سه روزه ازش خوشم اومده.به نظرم همه چیش خوبه تیپ و قیافه و هیکل و اخلاق و...کلا همه چیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد