هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اتلتیکو مادرید مقابل رئال مادرید / مانژوهویج یا تورس !؟

هواداران فرناندو تورس : چهارشنبه شب در ساعت 23:15 به وقت ایران برای بار دوم دو تیم همشهری اتلتیکو مادرید و رئال مادرید اینبار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از سری رقابت های برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت .

دیگو سیمئونه که در هفت بازی گذشته ی تیمش برابر رئال مغلوب نشده اینبار هم به دنبال کسب یک پیروزی و یا حتی یک تساوی با گل میباشد که برای آخرین بار در رقابت های امسال پشت آنچلوتی را به خاک بمالد . از طرفی آنچلوتی به دنبال گرفتن انتقام از هفت بازی گذشته است و با یک پیروزی کم گل هم میتواند انتقام آن هفت بازی را بگیرد چون هیچ کدام از آن بازی ها به اندازه ی این بازی حساس نبوده اند .

به نظر میرسد با توجه به بازی بد مانژوکیچ در بازی رفت این مرحله برابر رئال و درگیری های پیاپی ( و البته بازی کردن نقش پر محتوای هویج ) در زمین اینبار سیمئونه تورس را از ابتدا به زمین مسابقه بفرستد .

برای پیش بینی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

*برای مشاهده ی عکس در اندازه واقعی بر روی آن کلیک کنید*

http://s4.picofile.com/file/8183643318/Real_Madrid_VS_Atletico_Madrid_F9TFANS_BLOGSKY.jpg

ادامه مطلب ...

عکس های فرناندو تورس در بازی مقابل لاکرونیا

هواداران فرناندو تورس :شنبه شب تیم اتلتیکو مادرید درحالی که فرناندو تورس را از باتدا بر وری نیمکت خود میدید به مصاف لاکرونیا رفت و در پایان با دوگل گریژمان این تیم را از پیش رو برداشت .

تورس نیز در این بازی در انتها به زمین آمد اما نتوانست گلزنی کند .

برای مشاهده ی چند عکس گرفته شده از تورس در این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

***انگار تورس باز دوباره مدل مو عوض کرده***

http://s6.picofile.com/file/8183640884/Fernando_Torres_Agaist_Lakronia_By_F9Tfans_blogsky_com_4_.jpg

ادامه مطلب ...

پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل لاکرونیا با حضور کوتاه تورس

هواداران فرناندو تورس : شنبه شب تیم اتلتیکو مادرید مقابل تیم لاکرونیا صف آرایی کرد و در پایان توانست با نتیجه ی نزدیک دو بر یک این تیم را از پیش رو بردارد و با گرفتن سه امتیاز حساس این بازی خیال خود را از والنسیا که در تعقیب او بود کمی راحت تر کند . هر دو گل این بازی را برای اتلتیکو گریژمان آماده به ثمر رساند .

فرناندو تورس در اواخر این بازی به میدان آمد اما متاسفانه موقعیت گلی به دست نیاورد و نتوانست گلزنی کند .

برای مشاهده ی نتایج پیش بینی ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s4.picofile.com/file/8183639250/2015_04_18_aa1.jpg

ادامه مطلب ...

اتلتیکو مادرید مقابل لاکرونیا

هواداران فرناندو تورس : شنبه شب در ساعت 20:30 به وقت ایران دو تیم اتلتیکو مادرید و لاکرونیا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت . این بازی که بازی قبل از رئال مادرید نیز میباشد برای ناندوی ما از اهمیت بالایی برخوردار است و میتواند با گلزنی در این بازی ماریو مانژوکیچ را کنار زده و خود به صورت فیکس در بازیم قابل رئال حاضر شود .

برای پیش بینی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s6.picofile.com/file/8183121276/ATM_VS_LAK.jpg

ادامه مطلب ...

عکس های تمرینات فرناندو تورس قبل از بازی مقابل لاکرونیا

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس انی روز ها سخت مشغول تمرین و آماده سازی خود برای بازی مقابل لاکرونیا و البته بازی برگشت مقابل رئال مادرید میباشد .

برای مشاهده ی چند عکس از فرناندو تورس به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s4.picofile.com/file/8183117042/Fernando_Torres_Trainigs_before_Match_Against_Lakronia_2_.jpg

ادامه مطلب ...

تساوی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در 10 دقیقه حضور تورس

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم های هم شهری اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در چهارچوب رقابت های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و در پایان با نتیجه ی مساوی صفر بر صفر در ویسنته کالدرون به کار خود پایان دادند .

اتلتیکو در این بازی خوش شانس بود که شب خوب دروازبان خود یعنی اوبلاک را تجربه کرد . این دروازبان جوان بار ها و بار ها دروازه ی اتلتیکو را نجات داد و یک تک به تک را از بیل گرفت .

فرناندو تورس در این بازی در دقیقه ی 80 بجای کوکه به زمین آمد و در همان دقایق کم حضور خود عالی کار کرد و سه صحنه ی مشکوک به پنالتی را ایجاد کرد که داور در هر سه صحنه دستور به ادامه ی کار داد . در پایان تورس با کاسیاس پیراهن های خود را تعویض کردند .

برای مشاهده ی نتایج پیش بینی ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s4.picofile.com/file/8182652692/2015_04_14_4.jpg

ادامه مطلب ...