هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اتلتیکو مادرید مقابل ختافه / پیش بینی کنید ...

هواداران فرناندو تورس : سه شنبه شب در ساعت 21:30 به وقت ایران تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود یعنی ویسنته کالدرون از تیم ختافه پذیرایی خواهد کرد . به نظر نمیرسد این دیدار برای شاگردان دیگو سیمئونه دیدار سختی باشد و آن ها میتوانند با کسب یک پیروزی پرگل و شیرین روحیه ی خود را برای ادامه ی فصل بیشتر کنند .

به نظر میرسد فرناندو تورس که در بازی مقابل ایبار ستاره ی تیمش بود و یک گل زد و یک پاس گل نیز داد، در این بازی از ابتدا به میدان مسابقه بیاید و به تیمش در کسب برد دیگر کمک کند .

افراد شرکت کننده در مسابقه ی پیش بینی میتوانند در ادامه ی مطلب پیش بینی کنند .

 http://s6.picofile.com/file/8213204884/Fernando_Torres_vs_Getafe_By_F9Tfans_ir.jpg

ادامه مطلب ...

جالب انگیزناک : شباهت عجیب دو گل تورس با یکدیگر ...

هواداران فرناندو تورس : همان طور که میدانید فرناندو تورس در بازی مقابل ایبار موفق شد یک گل چیپ زیبا به ثمر برساند که این گل با توجه به گفته های تمامی پیج های هواداری فرناندو تورس در شبکه های اجتماعی، بسیار شبیه به گل این بازیکن در فینال یورو 2008 که مقابل آلمان به ثمر رساند میباشد .

شما عزیزان میتوانید در ادامه مطلب کلیپی کوتاه که این دو گل را به نمایش میگذارد، دانلود کنید و با تماشای آن به شباهت عجیب بین دو گل پی ببرید .

 http://s6.picofile.com/file/8213201500/Fernando_Torres_two_same_goals_By_F9Tfans_ir.jpg

ادامه مطلب ...

هایلایت و عکس های فرناندو تورس در بازی مقابل ایبار

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس در بازی مقابل ایبار در ابتدای نیمه ی دوم بجای جکسون مارتینز که در نیمه ی اول نمایش خوبی از خود بجای نگذاشته بود به زمین مسابقه آمد و جریان بازی را به نفع تیمش تغییر داد .

تورس در دقیقه ی 62 یک پاس زیبا به آنخل کورِآ انداخت و این بازیکن با یک شوت دقیق دروازه ی ایبار را گشود . درست در 10 دقیقه ی بعد اینبار آنخل کورِآ یک پاس عالی برای فرناندو تورس فرستاد و این بازیکن نیز با یک چیپ زیبا دروازه ی ایبار را برای بار دوم باز کرد .

برای مشاهده ی عکس های فرناندو تورس و نیز دانلود هایلایت این بازیکن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

http://s3.picofile.com/file/8213064634/Fernando_Torres_pics_vs_Eibar_By_F9Tfans_ir_17_.jpg

ادامه مطلب ...

نتایج پیش بینی های اتلتیکو مادرید مقابل ایبار

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم اتلتیکو مادرید توانست با دو گل آنخل کورِآ و فرناندو تورس تیم نچندان قدرتمند ایبار را در خانه ی خودش شکست دهد و سه امتیاز با ارزش این بازی خارج از خانه را کسب کند .

عزیزان شرکت کننده در مسابقه ی پیش بینی توانستند امتیازات خوبی را از این بازی کسب کنند و من به همه ی این عزیزان تبریک میگویم و دعوت میکنم که در ادامه مطلب نتایج پیش بینی های خود و دیگر دوستان را مشاهده فرمایند .

 http://s6.picofile.com/file/8213051642/Fernando_Torres_pics_vs_Eibar_By_F9Tfans_ir.jpg

ادامه مطلب ...

دانلود گل زیبای فرناندو تورس مقابل ایبار

هواداران فرناندو تورس : همان طور که گفته شد دیشب تیم اتلتیکو مادرید تواسنت با دو گل آنخل کورِآ و فرناندو تورس تیم ایبار را شکست دهد .

فرناندو تورس در این بازی عملکرد خیره کننده ای داشت و توانست یک گل بزند و یک پاس گل بدهد و یکتنه تیمش را به پیروزی برساند .

برای دانلود گل فرناندو تورس مقابل ایبار به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s3.picofile.com/file/8213020868/Fernando_Torres_Goal_against_Eibar_By_F9Tfans_ir_2_.jpg

ادامه مطلب ...

پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل ایبار با درخشش فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی تیم ایبار به مصاف این تیم نچندان قدرتمند رفت و در پایان توانست با دو گل کورِآ و فرناندو تورس این تیم را شکست دهد .

فرناندو تورس اسطوره ی باشگاه اتلتیکو مادرید در این بازی عالی کار کرد و توانست یک پاس گل دهد و یک گل به ثمر برساند که این نشان از آمادگی این بازیکن خوش استیل و محبوب دنیای فوتبال دارد . نکته ی جالب توجهی که درمورد گل تورس وجود دارد این است که این گل شباهت عجیبی با گلی که فرناندو تورس در فینال یورو 2008 به آلمان زد دارد !

خلاصه بازی : دیگو سیمئونه همانند بازی مقابل گالاتاسرای در ابتدای ........

برای مشاهده ی ادامه ی متن خلاصه ی بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s3.picofile.com/file/8213013750/Fernando_Torres_Goal_against_Eibar_By_F9Tfans_ir.jpg

ادامه مطلب ...