هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فرناندو تورس :" مسی بهترین بازیکنی است که تا کنون دیده ام!"

هواداران فرناندو تورس:فرناندو تورس که چند وقتی است شایعه جداییش از اتلتیکو مادرید به گوش میرسد در مصاحبه با مارکا بار دیگر عنوان کرد که قصد ترک این تیم را ندارد. ناندو در اینباره گفت:" من میخواهم برای همیشه در اینجا بمانم. من در قراردادم ۶ ماه دیگر دارم و از آنجا به بعد به من ربطی پیدا نمیکند. من نمیگذارم بین من و سیمئونه اختلاف بیفتد."
 النینو درمورد جدایی احتمالی گریژمان گفت:" گریژمان هنوز هم تیمی ماست و ما باید به او احترام بگذاریم. اتلتیکو توانایی جذب و پرورش بهترین بازیکن ها را دارد. من دوست دارم که آنتوان در تیم بماند. شما باید از او بپرسید که قصدش ماندن است یا خیر اما اگر او بخواهد تصمیم به ماندن بگیرد قطعا خواسته خودش است (اجباری در کار نیست)."
 تورس درمورد این سوال که آیا رونالدو بهتر است یا مسی گفت:" مسی. من هیچ بازیکنی در حدو اندازه های مسی ندیدم و نخواهم دید. لئو از هر نظر کاملا به بازی مسلط است. او در ۹۰ درصد ویژگی های یک فوتبالیست بهترین است."