هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا

هواداران فرناندو تورس : پنج شنبه تیم اتلتیکو مادرید در چهارچوب رقابت های کوپا دلری مقابل تیم قدرتمند بارسلونا صف آرایی میکند . به احتمال زیاد تورس در این بازی از ابتدا وارد زمین خواهد شد .

به اطلاع شما عزیزان میرسانم که این بازی اولین بازی نیم فصل دوم میباشد و امتیاز این بازی برای نیم فصل دوم حساب خواهد شد . افرادی که میخواهند به جمع پیش بینی کنندگان بپیوندند میتوانند در این مسابقه پیش بینی کنند .

 http://s5.picofile.com/file/8165021134/ssssss.jpg

ادامه مطلب ...

فراخوان: به شرکت کنندگان مسابقه ی پیش ببنی برای نیم فصل دوم بپیوندید

هواداران فرناندو تورس : همان طور که میدانید بنده برای نیم فصل اول مسابقه ی پیش بینی برای بازی های آث میلان و بعد اتلتیکو مادرید ترتیب داده بودم که چند روز پیش بعد از بازی اتلتیکو با گرانادا این مسابقه به پایان خود رسید .

افرادی که در مرحله اول شرکت کرده اند احتیاجی به نام نویس ندارند . نام این افراد در ادامه ی مطلب نوشته شده است .

عزیزانی که میخواهند به شرکت کنندگان این مسابقه برای نیم فصل دوم بپیوندند میتوانند در این پست نظر گذاشته و اعلام آمادگی کنند .

http://s4.picofile.com/file/8165012726/3.jpg

ادامه مطلب ...

جدول رده بندی مسابقه ی پیش بینی بازی های اتلتیکو مادرید/ برندگان این مسابقه

هواداران فرناندو تورس : من درست چند ماه پیش تصمیم گرفتم که در وب تغییراتی ایجاد کنم تا مهیج تر بشه و از حالت خشکی دربیاد برای همین تصمیم گرفتم قسمتی به وب اضافه کنم به نام مسابقه ی پیش بینی و خدا رو شکر که این کار با استقبال شما عزیزان همراه شد . من تمام سعیم رو کردم که این مسابقه در سلامت کامل برگذار بشه و خدایی نکرده یک امتیاز از کسی کم و یا بیخودی به کسی اضافه نشه .

حالا این مسابقه به پایان نیم فصل خود رسیده و بنده جایزه های نفرات اول تا سوم را همان طور که وعده داده بود اهدا خواهم کرد .

برای مشاهده ی جدول رده بندی نهایی این مسابقه به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

*** حتما به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید ***

http://s5.picofile.com/file/8164792768/6.jpeg

ادامه مطلب ...

عکس ها و هایلایت بازی فرناندو تورس مقابل گرانادا

هواداران فرناندو تورس : همان طور که میدانید فرناندو تورس در بازی دیشب با حضور 60 دقیقه ای خود در زمین مسابقه توانست عملکرد خوبی از خود نمایش دهد ولی نتوانست در عین شایستگی گلی به ثمر برساند . تورس در این بازی پاسی به دیگو گودین داد که با خطای یکی از مدافعان تیم گرانادا بر روی این بازیکن همراه شد و داور پنالتی اعلام کرد و ماریو مانژوکیچ دروازه را گشود .

برای مشاهده ی عکس های فرناندو تورس در این بازی و نیز دانلود هایلایت بازی این بازیکن به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s5.picofile.com/file/8164750192/7897865.jpg

ادامه مطلب ...

پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل گرانادا با حضور فرناندو تورس از ابتدا تا دقیقه ی 60

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم اتلتیکو مادرید درحالی که در بازی قبلی خود موفق به حذف تیم قدرتمند و همشهری خود یعنی رئال مادرید شده بود در چهارچوب آخرین بازی خود در لالیگای اسپانیا موفق شد تیم گرانادا را با گل های مانژوکیچ و گارسیا و با نتیجه ی دو بر صفر مغلوب خود سازد .

فرناندو تورس در این بازی از ابتدا درحالی که ماریو مانژوکیچ را در کنار خود میدید به زمین آمد اما متاسفانه نتوانست دروازه ی حریف را فرو بریزد و در دقیقه ی 60 تعویض شد .

برای مشاهده ی نتایج پیش بینی ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

http://s5.picofile.com/file/8164749334/67845_1_.jpg

ادامه مطلب ...

چند عکس جدید از تورس مقابل رئال مادرید

هواداران فرناندو تورس : چند روز پیش پستی قرار دادم و عکس های تورس رو در بازی با رئال براتون نمایش دادم ولی الان چند تا عکس جدید دیگه پیدا کردم که برای تماشاشون به ادامه ی مطلب برید .

 http://s5.picofile.com/file/8164580434/3.jpg

ادامه مطلب ...