هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

عملکرد افتضاح آنخل کورآ

هواداران فرناندو تورس:آنخل کورآ که در این فصل لالیگا اسپانیا مورد توجه الچولو قرار گرفته و در اکثر بازی های اتلتیکو مادرید به صورت ثابت در ترکیب اصلی حضور دارد، عملکرد فوق العاده ضعیفی از خود بجای گذاشته است و به هیچ عنوان انتظارات هواداران را براورده نکرده.
 آنخل در آغاز بازی یک فرصت تک به تک را از دست داد و در طول بازی با رئال در تمامی نقاط زمین هرز دَوی داشت به صورتی که در دقیقه ۷۰ از شدت خستگی فقط راه میرفت! البته او مجبور بود بجای گریژمان که در زمین قدم میزد هم بدود و برای همین بسیار خسته شده بود. وی در طی بازی انواع و اقسام دریبل ها را از مارسلو و ایسکو خورد و در کارهای دفاعی بسیار ضعیف ظاهر شد. کورآ با از دست دادن توپ ها در فاز ضد حمله باعث فلج شدن قیمت هجومی تیم شده بود. 

آنخل کورآ در انتها نمره بسیار پایین ۵.۶ را کسب کرد.

تساوی اتلتیکو مادرید مقابل رئال مادرید

هواداران فرناندو تورس:شب گذشته تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود، متروپولیتانو مقابل رئال مادرید قرار گرفت و در نهایت با ارائه یک بازی بسته و همراه با خشونت بازی را با تساوی بدون گل به پایان رساند تا فاصله با صدر جدول به ۱۰ امتیاز افزایش یابد!
سیمئونه که در سال جاری از سال های قبل بسیار محافظه کارانه تر کار میکند با ترکیبی شامل سه هافبک دفاعی متشکل از گابی، توماس و سائول به زمین آمد. وی کورآ را به همراه گریژمان به زمین فرستاده بود که این زوج در تمامی نقاط زمین توپ از دست میدادند و با دادن پاس های اشتباه و خراب کردن ضدحمله ها کار هجومی اتلتیکو را فلج کردند. نکته ی جالب دیگر درمورد ترکیب الچولو نیمکت نشینی کاراسکو بود! این بازیکن به علت استفاده کم دیگو از وی دچار کمبود اعتماد به نفس شده و در بازی شب گذشته از زمانی که به بازی آمد کاری بجز توپ از دست دادن انجام نداد.
در اواخر بازی بالاخره سیمئونه تصمیم گرفت تورس و گامیرو را بجای کورآ و گریژمان به زمین فرستاد و این دو طی یک همکاری تا مرز باز کردن دروازه رئال پیش رفتند و نشان دادند نیمکت نشینی آن ها در این فصل اشتباه بزرگی میباشد.

اتلتیکو مادرید مقابل رئال مادرید

هواداران فرناندو تورس:امشب در ساعت ۲۳:۱۵ تیم اتاتیکو مادرید در ورزشگاه متروپولیتانو از تیم قدرتمند رئال مادرید پذ یرایی خواهد کرد.

 شاگردان زیدان همانند شاگردان سیمئونه در این فصل عملکرد قابل قبولی را ارائه نکرده اند و طرفداران خود را از نحوه بازی تیم رنجانده اند. آن ها همانند اتلتیکو ۲۳ امتیاز از ۳ بازی کسب کرده و به علت تفاضل گل در رده سوم جدول قرار دارند.

 نکته ای که بر جذابیت های این بازی اضافه میکند فاصله ۱۱ امتیازی این دو تیم با بارسلونای صدر نشین است که با از دست دادن امتیاز این فاصله باقی خواهد ماند.

فرناندو تورس اگر در این بازی هم از ابتدا وارد زمین نشود به احتمال زیاد در سال جدید میلادی از تیم جدا خواهد شد یا از فوتبال کنار میرود.

احتمال بازگشت فرناندو تورس به لیگ انگلیس

هواداران فرناندو تورس:چند ساعتی است برخی خبرگزاری ها تیتر های جالبی درمورد بازگشت فرناندو تورس به لیگ برتر انگلستان در نشریه ها و سایت های خود زده اند و به نظر میرسد ادعای آن ها بی اساس نیست.

 رافائل بنیتز که اکنون تیم نیوکاسل یونایتد را رهبری میکند و تیمش در جایگاه یازدهم لیگ جزیره قرار دارد همانند همیشه به بازی گرفتن از تورس علاقه مند بوده و احتمال دارد وی را در نیم فصل جذب کند.

امیدوار هستیم ناندو بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کند.

قصد جایی فرناندو تورس از اتلتیکو مادرید

هواداران فرناندو تورس:بر اساس آخرین اخبار به نظر میرسد فرناندو تورس که در برنامه های امسال دیگو سیمئونه جایی ندارد، در نیم فصل از اتلتیکو مادرید جدا خواهد شد.

شنیده ها حاکی از آن است که فرناندو تورس از لیگ آمریکا و چین پیشنهاداتی دارد.