هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه فرناندو تورس پس از بازی با اتلتیک بیلبائو

هواداران فرناندو تورس: فرناندو تورس پس از درخشش در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو مقابل دوربین حاضر شد و عنوان کرد:" امروز بسیاری از خاطرات از ذهن من عبور کرد. این برای من یک افتخار است که بخشی از این 50 سال حضور در ویسنته کالدرون هستم."

پیروزی اتلتیکو مقابل بیلبائو با درخشش النینیو

هواداران فرناندو تورس: امشب تیم اتلتیکو مادرید در چهارچوب آخرین بازی لالیگا اسپانیا به مصاف تیم قدرتمند و سخت کوش اتلتیک بیلبائو رفت و در پایان توانست با درخشش اسطوره خود، فرناندو تورس این تیم را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و به جایگاه سوم لالیگا دست پیدا کند.
 فرناندو تورس که در این بازی با نظر دیگو سیمئونه از ابتدا به زمین فرستاده شده بود در همان آغاز نسخه اتلتیک را پیچاند و 2 گل زیبا در دقایق 8 و 11 به ثمر رساند. وی که در آمادگی کامل به سر میبرد چندین بار از بازیکنان اتلتیک توپ گرفت و چند بار قطع توپ انجام داد.
 در ابتدای نیمه دوم سیمئونه دست به تعویض زد و ناندو را بیرون کشید و کوین گامیرو را بجای وی به زمین فرستاد و همچنین گایتان را بجای کاراسکو راهی میدان کرد. این تعویض ها جواب نداد و ویلیامز گل اول اتلتیک را به ثمر رساند اما در اواخر بازی کورآ که به تازگی به زمین آمده بود دروازه اتلتیک را گشود.

مصاحبه فرناندو تورس درمورد تمدید قرارداد با اتلتیکو مادرید

هواداران فرناندو تورس: این روز ها تمامی هواداران اتلتیکو مادرید و نیز هواداران پرشور فرناندو تورس نگران تمدید نشدن قرارداد تورس با توجه به عملکرد ضعیف این فصل النینو در این تیم میباشند.

فرناندو تورس روز گذشته مقابل دوربین ها حاضر شد و گفت:" فوتبال مشکلات فراوانی دارد. ما میخواهیم که در دوران فوتبالی خود پیشرفت کنیم و نیز در همان زمان باید تصمیم بگیریم که در کدام تیم علاقه به بازی داریم. در پایان روز این زندگی تو، وظیفه و کار توست و تو به دنبال بهترین وضعیت برای خود و خانواده ی خودت هستی...من فکر میکنم که تمامی بازیکنان فوتبال حرف های من را متوجه میشوند. تو برای آن چیز هایی که برایت مهم است میجنگی؛ تا آن زمانی میجنگی که پاهایت دیگر توانی در خود نداشته باشند و به اهدافت برسی."
وی ادامه داد:" همه میدانند آرزوی من چیست. من امیدوارم که بتوانم باز هم پیراهن اتلتیکو را بپوشم و این بر کسی پوشیده نیست. این به باشگاه مربوط است که قرارداد من را یک ساله تمدید کند یا اینکه قرارداد کوتاه چند ساله ببندد اما من امیدوارم حد اقل یک سال دیگر در اتلتیکو بازی کنم."