هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مرحله ی چهارم مسابقه ی پیش بینی بازی های اتلتیکو مادرید / به ما بپیوندید

هواداران فرناندو تورس : همان طور که در نیم فصل امسال و نیز سال گذشته و طی سه مرحله مسابقه ی پیش بینی بازی های اتلتیکو مادرید را در وب برگزار کردیم و به نفرات برتر جوایز اهدا کردیم در نیم فصل دوم هم بنده قصد دارم تا این مسابقه ی جذاب و مهیج را دوباره با جوایز همیشگی برگزار کنم .

برای اطلاع از چگونگی برگزاری این مسابقه و نیز نام نویسی برا شرکت در این مسابقه به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

***حتما به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید***

ادامه مطلب ...

اتلتیکو مادرید مقابل سلتاویگو

هواداران فرناندو تورس : امشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود در چهارچوب رقابت های کوپا دلری و در بازی رفت به مصاف تیم سلتاویگو خواهد رفت . 

فرناندو تورس به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهد داد .

برای این بازی مسابقه ی پیش بینی برگزار نخواهد شد .

صحبت های نفرات برتر مرحله ی سوم مسابقه ی پیش بینی

هواداران فرناندو تورس : همان طوری که میدونین با فرا رسیدن نیم فصل، مرحله ی سوم مسابقه ی پیش بینی بازی های اتلتیکو مادرید به پایان رسید و نفرات برتر معرفی شدن . 

بنده امروز جوایز این عزیزان رو اهدا کردم و از این هواداران با عشق تورس درخواست کردم که متنی رو برامون بفرستن تا در وب قرار بدم .

شما میتونین متن های این عزیزان رو در ادامه مطلب مشاهده کنید .

 

ادامه مطلب ...

پیروزی مقتدرانه ی اتلتیکو مادرید مقابل لاس پالماس

هواداران فرناندو تورس : امشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی تیم لاس پالماس این تیم نچندان قدرتمند را با سه گل شکست داد تا جایگاه خود در صدر جدول لالیگای اسپانیا را حفظ کند . در این بازی یک طرفه فیلیپه لوئیز یک و آنتون گریژمان دو گل برای اتلتیکو مادرید به ثمر رساندند .

فرناندو تورس در این بازی مصدوم بود و جالب اینجا بود که دیگو سیمئونه از جکسون مارتینز در طول 90 دقیقه ی بازی استفاده نکرد !

اتلتیکو مادرید مقابل لاس پالماس/ تورس همچنان مصدوم ...

هواداران فرناندو تورس : امشب تیم اتلتیکو مادرید در ساعت 20:45 به وقت ایران با تیم لاس پالماس دیدار خواهد کرد .

فرناندو تورس که به دلیل مصدومیت از ناحیه ی قوزک پا در ریکاوری به سر میبرد این بازی را هم از دست داد .

*** برای این بازی مسابقه ی پیش بینی برگزار نخواهد شد .

افراد برتر مرحله ی سوم مسابقه ی پیش بینی

هواداران فرناندو تورس : خوب ... بالاخره امروز درست بعد از برد شیرین اتلتیکو مقابل رایو، مرحله ی سوم مسابقه ی پیش بینی بازی های اتلتیکو مادرید به پایان رسید و الان نوبت به معرفی افراد برتر این مسابقه و اهدای جوایز این عزیزان رسیده .

پیش از هر چیز از تمامی عزیزانی که ما رو در این مسابقه ی جذاب یاری کردن تشکر میکنم و دعوت میکنم درادامه مطلب اسامی نفرات برتر را مشاهده کنید .  

http://s7.picofile.com/file/8233511284/BAM4gNckF0F.jpg

ادامه مطلب ...