هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

دعوت نشدن تورس برای بازی اتلتیکو با سویا!!!

هواداران فرناندو تورس:امروز خبر رسید فرناندو تورس که در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو به طور کامل نیمکت نشین بود در لیست ۱۸ نفره اتلتیکو برای بازی فردا مقابل سویا حضور ندارد.

 به نظر میرسد با توجه به بازگشت دیگو کاستا به اتلتیکو تورس در لیست مازاد قرار خواهد گرفت و در نیم فصل باید از تیم جدا شود. این درحالی است که تورس در تمامی تمرینات اتلتیکو حضور داشته و خبر میرسد از آمادگی خوبی برخوردار است!

اتلتیکو مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو

هواداران فرناندو تورس:امشب در ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی تیم اتلتیک بیلبائو، سَن مامِس به مصاف این تیم سرسخت خواهد رفت.

 شاگردان دیگو سیمئونه که به سختی و تنها با تک گل گریژمان در بازی قبلی خود در ورزشگاه متروپولیتانو به پیروزی رسیده بودند برای بازی امشب کار سخت تری در پیش دارند و باید در خانه حریف برای کسب ۳ امتیاز بجنگند.

 شاگردان ژوزه هم در لالیگای امسال نتایج خوبی نگرفته اند و یا یک امتیاز کم تر پشت سر اتلتیکو قرار دارند. آن ها در بازی قبل مقابل لاس پالماس با یک گل شکست خوردند.

 رویارویی های قبلی این دو تیم کاملا به نفع اتلتیکو مادرید بوده اما شرایط در بازی انشب کاملا متفاوت است.

 به نظر نمیرسد فرناندو تورس در این بازی هم کار را از ترکیب اصلی شروع کند و باید منتظر حضور این بازیکن در نیمه دوم بازی باشیم.

خارج از پیج: اولین مدال جهانی تیم ملی والیبال ایران

هواداران فرناندو تورس:کسب اولین مدال جهانی تیم والیبال ایران را به تمامی شما عزیزان مخصوصا هواداران پرشور فرناندو تورس تبریک میگوییم.

پیمان، ثنا و آرش مدیران وب هواداران فرناندو تورس

برد دشوار اتلتیکو مادرید مقابل مالاگا با تک گل گریژمان

هواداران فرناندو تورس:ساعاتی پیش تیم اتلتیکو مادرید برای اولین بار در ورزشگاه جدید خود، متروپولیتانو مقابل مالاگای قعر جدولی به میدان رفت و در پایان به سختی و با نتیجه ۱ بر ۰ بازی را به سود خود به پایان برد.
 سیمئونه در این بازی از زوج گریژمان و کورآ در نوک خط حمله استفاده کرده بود اما نکته جالب ترکیب قرار دادن ۳ هافبک دفاعی در ترکیب بود! گابی و توماس که کاملا نقش دفاعی دارند و سائول نیز بیشتر میل به دفاع و کار در میانه زمین داد تا نفوذ به پشت مدافعین. در اصل در میانه زمین تنها کوکه به بازی سازی میپرداخت که در این امر اصلا موفق نبود به طوری که در ابتدای نیمه دوم دیگو برای رفع مشکل بازی سازی، کاراسکو را بجای توماس به زمین فرستاد. این تعویض نتایج خود را از همان آغاز سوت نیمه دوم نشان داد. سر انجام کورآ که شب بدی را پشت سر گذاشته بود با یک پاس عالی به گریژمان فرصت گلزنی داد و این بازیکن نهایت استفاده را برد.
 فرناندو تورس نیز از دقیقه ۶۵ بجای کورآ به زمین آمد اما به هیچ عنوان نمایش خوبی نداشت! ساق های تورس در هنگام بازی لرزان است و در حقیقت مطمئن با توپ حرکت نمیکند! وی چند بار توپ را از دست داد و تنها چند پاس صحیح ساده ارسال کرد. همان طور که گفتیم اعتماد به نفس این بازیکن با توجه به نیمکت نشینی های زیاد کم شده و سیمئونه باید فکری برای رفع این مشکل بکند.

اتلتیکو مادرید مقابل مالاگا / اولین بازی در واندا متروپولیتانو

هواداران فرناندو تورس:امشب در ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران، تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه جدید خود، واندا متروپولیتانو از تیم مالاگا پذیرایی خواهد کرد.

 شاگردان دیگو سیمئونه همانند رئال مادرید ۴ امتیاز حساس را از شروع لالیگا تا کنون از دست داده اند و برای رسیدن به رقیب دیرینه ی خود بارسلونا نباید امتیاز دیگری از دست بدهند. وضعیت اتلتیکو نیز بسیار خوب است و برای این بازی روحیه ی بالایی دارد. به نظر میرسد با توجه به نیمکت نشینی کامل تورس در بازی گذشته وی در این بازی از ابتدا در زمین مسابقه قرار گیرد.

 از سوی دیگر شاگردان مایکل به هیچ عنوان وضعیت خوبی در این فصل لالیگا نداشته اند و هر ۳ بازی خود را با باخت پشت سر گذاشتند.