هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس و فرگوسن, کارد و پنیر !

هواداران فرناندو تورس: شاید برای شما عزیزان جالب باشد که بدانید رابطه ی فرناندو تورس مهاجم حال حاضر باشگاه چلسی و نیز الکس فرگوسن سرمربی بازنشسته ی باشگاه منچستر یونایتد مانند ارتباط بین کارد و پنیر است و هر دوی ان ها به نوعی چشم دیدن یکدیگر را ندارند !
برای فهمیدن و درک ریشه ای دلیل این ارتباط سرد و گاهی خشونت بار به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

تورس و فرگوسن, کارد و پنیر!


اتش این اختلافات شدید بین فرناندو تورس و الکس فرگوسن را سرمربی پیشین شیاطین سرخ برافروخت .
اختلاف بین تورس و فرگوسن از سال 2004 پیش آمد که فرگوسن قصد داشت تا این بازیکن آینده دار را با مبلقی بسیار کم به خدمت بگیرد که تورس حاضر نشد تا تیم اتلتیکو را ترک کند و فرگوسن در مصاحبه ای از تورس برای از دست دادن این فرصت خوب انتقاد کرد .


هنوز چند هفته ای بیشتر از حضورش در انگلیس و انتقالش از اتلتیکو به لیورپول نگذشته بود که فرگوسن حتی اجازه نداد جوهر امضای قرار داد تورس با لیورپول خشک بشود . او در طی یک مصاحبه ی جنجالی از مبلغ قرارداد تورس با لیورپول انتقاد کرد ! البته مبلغ قرار داد تورس چندان زیاد نبود و منتقی به نظر میرسید ولی این مبلغ خود برای فرگوسن که اعتقادی به خرید بازیکن گرانقیمت ندارد و اکثرا به پرورش استعداد های جوان پرداخته است, زیاد به شمار میرفت . او در طی این مصاحبه از رافائل بنیتز به عنوان مربی ای خام یاد کرد و از تورس به عنوان بازیکنی معمولی نام برد . در حالی که بعد از این مصاحبه تمامی خبرنگاران خود را برای جواب های تورس و بنیتز و برپایی یک جنگ روانی اماده میکردند, تورس و بنیتز به رسم ادب سکوت پیشه کرده و جوابی به بی احترامی های و توهین های فرگوسن ندادند .

اما قصه ی دراز اختلافات این سرمربی و بازیکن خوش استیل یعنی تورس به همین جا ختم نمیشود و همچنان ادامه دارد .

تورس همواره در بازی های تیمش برابر منچستر یونایتد خوش درخشید و توانست گل های زیبایی را در مقابل این تیم به ثمر برساند . تورس در یکی از بازی هایش برابر این تیم شبی فراموش نشدنی برای خود و هواداران لیورپول رغم زد . او توانست در بازی ای که لیورپول منچستر را در خانه اش یعنی الدترافورد با نتیجه ی 4 بر 1 تحقیر کرد برای این تیم دو گل زیبا یکی با قدرت بدنی مثال زدنی خود و دیگری با شم بالای سرزنی خود به ثمر برساند . این خود باعث افزوده شدن نفرت فرگوسن از تورس و نیز هواداران این تیم منچستری شد .

بعد از این بازی خبرنگاران فرصت را مناسب دیده تا بار دیگر از فرگوسن از توانایی های تورس سوال کنند . فرگوسن نیز در خواب با حالتی پرخاش جویانه عنوان کرد که تورس یک بازیکن بسیار معمولیست و دلیل باخت سنگینش را نیز اشتباهات مدافعان تیمش عنوان کرد .

فرگوسن بار دیگر اینبار وقتی که تورس از لیورپول با مبلغی هنگفت به چلسی رفت از مبلغ این قرارداد انتقاد شدیدی کرد که البته با توجه به رقم قرارداد این اعتراض تقریبا منتقی بود زیرا تمامی جامعه ی فوتبال به این انتقال نقد داشتند .

تورس باز هم در اولین سال حضورش در چلسی که بسیار دور از انتظار ظاهر شده بود توانست در ان افت شدید خود به منچستر یک گل زیبا به صورت چیپ بزند و ثابت کند که در هر شرایطی توانایی گلزدن به تیم فرگوسن را دارد که این باز هم خود بر نفرت هواداران منچستری و نیز شخص الکس فرگوسن می افزود .

حالا به بازی ای جنجالی میرسیم که در ان این عکس زیبا گرفته شد . تورس در ان بازی مقابل شیاطین سرخ خوب کار کرد ولی با حرکاتی که انجام داد به نوعی حرس بازیکنان و هواداران منچستری را در اورد تا اینکه نزدیک بود رابین فن پرسی با او درگیر شود که همتیمی هایشان جلوی ان ها را گرفتند . تورس در این بازی حساس با یک اشتباه داوری و گرفتن کارت زرد دوم و نیز کارت قرمز زمین بازی را ترک کرد و هنگام خروجش از زمین فرگوسن که منتظر او بود این عکس جذاب و دیدنی از ان ها گرفته شد .

این بود داستان دور و دراز اختلافات تورس با فرگوسن .

راستی اگر تو این عکس تورس رو ازاد میذاشتن به نظر شما با فرگوسن چیکار میکرد !؟

نظرات 16 + ارسال نظر
spite13 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 11:31

خوشم میاد همش تو بازی هایی فرگی مربی منچستر بوده با چلسی داورا طرف منچستر میگرفتن!!!
اره یادم میاد چ گلی زد با پاس گل انلکا!!!
در مورد حرف فرگی که میگه تورس معمولیه باید بگم زر مفت زده!

nando چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 13:40

اگه من بودم یه سیلی میزدم ولی اگه تورس بود از اون چنگا میگرفت
ولی چون ناندو خیلی باشعوره شاید میگفت خفه شو! هرچی بگه دستش درد نکنه
راستی اونموقع که اومد چلسی حقش بود اون مبلغ رو بگیره میدونی چقد خوب بازی میکرد؟؟؟؟!!!!!!!!

Alireza چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 15:26

فرگوسن میخاستش اما قیمتش زیاد بود
به هر حال تورس بیشتر ضرر کرد
متنفرم از فرگی

amin چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 18:52

پیرمرد مردنی باز حتما یادش رفته بوده قرصاشو بخوره

مرتیکه اون موقع یه نگاه به تیم خودش اگه مینداحت میفهمید اصلا تیم نداره بلکه خانه سالمندان باز کرده با امثال گیگز و اسکولز و ون در سار و....

جای فرناندو بودم یه Spinebuster بهش میزدم همونجا

لیاقتش همونه که اون شِرِک (رونی) تو تیمش باشه نه مهاجمی مثل تورس

سروش چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 20:44

لطفا از این دانستنی ها در مورد تورس باز هم بزار

معراج چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 22:49

کسی به فرگوسن توهین کرد با من طرفه

درسته طرفدار تورسم ولی منچستری ام و دوست ندارم کسی به اسطوره مون توهین کنه

nando پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 00:28

معراج چطور میتونی منچستری باشی وقتی تورس تو لیور بود چیکار میکردی؟؟؟؟؟؟وای خداااا

نوید پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 00:56 http://www.4030movie.ir

موقع تورس به چلسی پیوست بعغی ها ترکیدن

معراج پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 14:02

آره بابا آخه ما منچستری ها از لیور باید متنفر باشیم!

ولی به خاطر تورس قابل تحمل بود

nando پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 16:17

اه بابا ینی چی!!!!!!!!

فرناندو جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 13:56

معراج ما ترفطداران چلسی از منچستر و فرگی متنفریم به نظر من تو لیاقت این سایت وتورس رو ندای

toooorres جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 17:05

منم با فرناندو موافقم!!!!!!!!!!!!

فرناندو جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 20:49

معراج می ترسه جواب نمیده

معراج جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 20:51

خیلی ببخشید اما این دلیل نمیشه که چون من طرفدار تورسم پس باید از فرگوسن بدم بیاد یا چون طرفدار فرگوسنم از تورس بدم بیاد!

در ضمن فوتبال یه بازی برای شاد بودن و امید داشتن در زندگیه.نه برای تنفر داشتن از افراد.مگه فرگوسن بات چیکار کرده؟وظیفشو انجام داده.اگه این طوره پس تو باید از لیورپول و بنیتز بدت بیاد.چون بنیتز کلا با چلسی جور نبود.ولی همین بنیتز تورسو به اوج رسوند و اون و تورس بهترین رابطه رو با هم دارن.پس قاعدتا تو از تورس هم باید بدت بیاد.چون طرفدار چلسی هستی.

پس=شما طرفدارای چلسی لیاقت تورسو ندارید...

این همه براتون تلاش کرد و با این بی هافبکی ها ساخت آخرشم به تورس گیر دادید و نه به اون هافبک هایی که فقط بلدن شوت کنن یا دریبل بدن.

البته بایدم ناراحت شی.چون من دارم با یه تیر دو نشون میزنم.

این چیزایی که گفتم مربوط به تموم هوادارای چلسی نمیشه و فقط به اون افراد کوته بین و بی منطق مربوط میشه.

من از چلسی متنفر بودم اما به خاطر تورس یکم بهش علاقه پیدا کردم ولی شما ها با این افکارتون وجهه ی تیم چلسی رو خراب کردید.واقعا که...

پیمان به نظرت این درست نیست؟؟؟

راستی ببخشید به خاطر امتحانات نوبت دوم نمیتونم بیام مطلب بذارم و فقط میتونم یه سری بزنم.

معراج جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 21:16

حالا میخوام ببینم چی میخوای بگی

فرناندو خان!

nando شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 17:03

اقا معراج به نظر من داری اشتباه میکنی خیلیا واسه تورس تو چلسی خودکشی میکنن!!!!من خودم اون زمان که ناندو تو لیور بود عاشقش بودم و عاشق چلسی من از سال 2010عاشق چلسیم و از سال 2008یا9عاشق تورس و اصلا باور نمیکردم یه روز بیاد تو چلسی و من یه تار موی ناندو رو به هزار تا مثل چلسی عوض نمیکنم ولی اون جوری که شما حرف میزنین هممون ناراحت میشم!شما حق توهین به بیشتر ماهارو ندارین فهمییییدین؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد