هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

جدول رده بندی مسابقه ی پیش بینی بازی های اتلتیکو مادرید/ برندگان این مسابقه

هواداران فرناندو تورس : من درست چند ماه پیش تصمیم گرفتم که در وب تغییراتی ایجاد کنم تا مهیج تر بشه و از حالت خشکی دربیاد برای همین تصمیم گرفتم قسمتی به وب اضافه کنم به نام مسابقه ی پیش بینی و خدا رو شکر که این کار با استقبال شما عزیزان همراه شد . من تمام سعیم رو کردم که این مسابقه در سلامت کامل برگذار بشه و خدایی نکرده یک امتیاز از کسی کم و یا بیخودی به کسی اضافه نشه .

حالا این مسابقه به پایان نیم فصل خود رسیده و بنده جایزه های نفرات اول تا سوم را همان طور که وعده داده بود اهدا خواهم کرد .

برای مشاهده ی جدول رده بندی نهایی این مسابقه به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

*** حتما به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید ***

http://s5.picofile.com/file/8164792768/6.jpeg

 لازم به ذکر است که از الان به بعد و برای مرحله ی دوم مسابقه ی پیش بینی یعنی برای نیم فصل دوم امتیازات صفر خواهد شد و نیز افرادی به این مسابقه اضافه خواهند شد .

آقایان محسن 9 به عنوان نفر اول، محمد باقر به عنوان نفر دوم و خودم (آرش) به عنوان نفر سوم برندگان این مسابقه هستیم ولی چون خود من نفر سوم شدم قصد دارم جایزه ی نفر سوم را به نفر چهارم یعنی محمد 9 اهدا کنم .

این افراد برای دریافت جایزه باید شماره ی خود را کامنت کنند تا در اولین فرصت جایزه برایشان ارسال شود . البته کامنت این عزیزان که حامل شماره تلفن شخصی آن ها میباشد هرگز نمایش داده نخواهد شد .

رتبهشرکت کنندگانامتیازات نهایی
نفر اولمحسن 993 امتیاز
نفر دوممحمد باقر84 امتیاز
نفر سومخودم (آرش)80 امتیاز
نفر چهارممحمد 972 امتیاز
نفر پنجمام ناین69 امتیاز
نفر ششمباران68 امتیاز
نفر هفتمناندو60 امتیاز
نفر هشتمحمید37 امتیاز
نفر نهمسپهر 727 امتیاز
نفر دهمآقا حمید2 امتیاز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد