هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

جدول امتیاز بندی مسابقه ی پیش بینی

هواداران فرناندو تورس : همان طور که میدانید بنده تصمیم گرفتم تا بار دیگر مسابقه ی جذاب و مهیج پیش بینی مسابقات اتلتیکو مادرید را در وب راه اندازی کنم تا شما عزیزان و هواداران فرناندو تورس در آن شرکت کرده و جایزه ای هر چند کوچک و ناچیز برنده شوید .

جدول کلی امتیاز بندی مسابقه ی پیش بینی که در ادامه ی مطلب میباشد پس از هر بازی بروز خواهد شد و امتیازاتی که عزیزان شرکت کننده در هر بازی کسب مینمایند به امتیازاتشان در این جدول افزوده خواهد شد . پس از هر بازی لینک دسترسی به این جدول در پست مربوط به نتایج همان بازی قرار داده خواهد شد تا شما عزیزان راحت تر به این جدول دسترسی پیدا کنید .

برای مشاهده ی جدول امتیاز بندی مسابقه ی پیش بینی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s6.picofile.com/file/8213069800/F9Tfans_ir.jpg

 * جایزه ی برندگان نهایی مسابقه *

جایزه ی نفر اول : 20,000 تومان کارت شارژ

جایزه ی نفر دوم : 10,000 تومان کارت شارژ

جایزه ی نفر سوم : 5,000 تومان کارت شارژ
شرکت کنندگانامتیازات
آرش (خودم)361 امتیاز
سپهر 7167 امتیاز
محمد 9266 امتیاز
محمد باقر199 امتیاز
ناندو273 امتیاز
محسن 9304 امتیاز
------
حسین رجبی245 امتیاز
مبینا266 امتیاز
------
------
------
پارسا299 امتیاز
------
علی ام وی302 امتیاز
امیر سامان252 امتیاز
------
آسورا140 امتیاز
سیاوش 258 امتیاز
------
------
مصطفی309 امتیاز
میلاد186 امتیاز

نظرات 14 + ارسال نظر
بیتا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 23:19 http://bita-70.3de.ir

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
98658

مرسی بیتا خانم

nando چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 02:27

واقعا ممنون
ببخشید افتادین تو زحمت
راستی والپیپر جدیدم خیلی قشنگه

مرسی ... خواهش میکنم این حرفا چیه.
مرسی مرسی مرسی که حواستون هست . بقیه که انگار نه انگار

nando چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 15:53


خواهش میکنم,انقد والپیپراتون قشنگن که توجه ادمو جلب میکنه
بعضیاشون مشغله ی فکری دارن
الان میدونم دیگه هرکی اینو بخونه تو دلش یه چندتایی ....
میده

قابل شما رو نداره .
آره شاید ...
مهم نیست . تا بوده همین بوده
بازم ممنون

nando چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 19:09



من جدا شما رو تحسین میکنم
خواهش میکنم

مرسی ... من هم شما رو به عنوان یکی از بهترین هوادارای تورس تحسین میکنم

ali جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 16:30

خودم(ارش)

خخخخخ

LOL

علی جمعه 17 مهر 1394 ساعت 18:03

داداش بی زحمت این جدول رو یه راست و ریست بزن.

داداش بیخیال نابود میشم

علی شنبه 18 مهر 1394 ساعت 22:37

نه بابا کاری نداره همون حرکتی که تو ورد بهت گفتم.
حالا چی گفتم؟؟؟
یادم رفته

دارم میمیرم از خستگی. هر روز ساعت 5 پامیشم میرم دانشگا 8 شب برمیگردمسرویس شدم

علی پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 17:25

به به مبارکه،داداش کجا قبول شدی چه رشته ای؟

سلااااام علی جون
والا دانشگاه سراسری فنی مهندسی بوئین زهرا روزانه ، مهندسی مواد میخونم

علی جمعه 24 مهر 1394 ساعت 13:28

سلام.مبارک باشه داداش.انشالله موفق باشی

مرسی علی جون

ممد تورس جمعه 8 آبان 1394 ساعت 12:52

آرش اگه میشه جدولو به ترتیب امتیازات مرتب کن بهتر میشه

واااااااای ممد جون والا از خدامه ولی خداییش وقت ندارم

MOHAMMAD_9 چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 19:38

هعی روزگار

محمدباقر سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 19:46

از دست ناندو


آره همیشه عالی پیش بینی میکنه

Amir saman سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 21:26

سلام
ممنون بابت راه اندازی این مسابقه
با تشکر از سایت خوبتون .

سلام امیر جون .
خواهش میکنم داداش گلم .
منم خیلی ممنونتم که همیشه با نظراتت به من دلگرمی میدی .

nando چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 12:08

اقا ارش خجالتم ندید
به پای شما نمیرسم که!!واقعا دمتون گرم با پیش بینیاتون
اقا محمد مدتیه امتیاز اینا نمیگرم که

این حرفا چیه . شماهم پیش بینیاتون عاااالین . واقعا قابل تحسینه آفرین
آقا محمد شانسش ته کشیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد