هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل ایبار با درخشش فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی تیم ایبار به مصاف این تیم نچندان قدرتمند رفت و در پایان توانست با دو گل کورِآ و فرناندو تورس این تیم را شکست دهد .

فرناندو تورس اسطوره ی باشگاه اتلتیکو مادرید در این بازی عالی کار کرد و توانست یک پاس گل دهد و یک گل به ثمر برساند که این نشان از آمادگی این بازیکن خوش استیل و محبوب دنیای فوتبال دارد . نکته ی جالب توجهی که درمورد گل تورس وجود دارد این است که این گل شباهت عجیبی با گلی که فرناندو تورس در فینال یورو 2008 به آلمان زد دارد !

خلاصه بازی : دیگو سیمئونه همانند بازی مقابل گالاتاسرای در ابتدای ........

برای مشاهده ی ادامه ی متن خلاصه ی بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s3.picofile.com/file/8213013750/Fernando_Torres_Goal_against_Eibar_By_F9Tfans_ir.jpg

 دیگو سیمئونه همانند بازی مقابل گالاتاسرای در ابتدای این بازی فرناندو تورس اسطوره ی باشگاهش را روی نیمکت نشاند و جکسون مارتینز که این روز ها با روزهای اوجش فاصله ی بسیار زیادی گرفته است را به زمین آورده .

در نیمه ی اول این بازی همه چیز متعادل پیش رفت و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند و باز هم ویتو همانند بازی مقابل گالاتاسرای چند شوت در چهارچوب زد که این شوت ها با توجه به قدرت پایینش به جایی نرسید .

جکسون مارتینز نیز چند موقعیت نسبتا خوب به دست آورد اما نتوانست گلی به ثمر برساند تا دیگو سیمئونه رابه فکر بیندازد که شاید ترکیب خوبی را وارد زمین نکرده باشد .

سر انجام این نیمه ی سرد و بی روح با تساوی بدون گل به پایان رسید . از معدود اتفاقات نیمه ی اول میتوان به کارت زرد دنی گارسیا اشاره کرد .

دیگو سیمئونه که متوجه شده بود ترکیب خوبی را وارد زمین نکرده و تیمش با این ترکیب به جایی نخواهد رسید،در ابتدای نیمه ی دوم فرناندو تورس را بجای جکسون وارد زمین کرد و این نقطه ی عطفی در این بازی بود .

با آمدن فرناندو تورس آماده به درون زمین مسابقه تیم اتلتیکو مادرید جان تازه ای گرفت و توانست تیم ایبار را در لاک دفاعی فرو برد . در دقیقه ی 61 هم دیگو سیمئونه یک تعویض سرنوست ساز دیگر انجام داد و طی آن آنخل کورِآ را بجای کوکه وارد زمین کرد . این بازیکن جوان در بازی دیشب عالی کار کرد و درست در همان ابتدای آمدنش به زمین با پاس گل زیبای تورس توانست گلزنی کند و اتلتیکو مادرید را یک گل پیش بیندازد .

در ادامه ی این بازی حساس اسکالانته از ایبار در دقیقه ی 66 و آنخل کورآ در دقیقه ی 67 کارت زرد از داور دریافت کردند .

سرمربی تیم ایبار برای بازگرداندن تیمش به بازی دو تعویض در دقیقه ی 72 انجام داد اما این تعویض ها کمکی به تیمش نکرد و سرانجام فرناندو تورس در دقیقه ی 77 روی پاس گل آنخل کورِآ با یک ضربه ی چیپ دروازه ی ایبار را برای بار دوم فروریخت . این گل شباهت عجیبی به گل این بازیکن در فینال یورو 2008 مقابل آلمان داشت .

سرانجام این بازی با همان نتیجه ی 2 بر 0 به نفع اتلتیکو مادرید به پایان رسید .

به امید درخشش چندباره ی تورس در بازی های پیش رو .........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد