هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل ختافه در شب درخشش گریژمان

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم نچندان قدرتمند ختافه رفت و درحالی که فرناندو تورس اسطوره ی خود را از ابتدا در زمین داشت توانست این تیم را با نتیجه ی دو بر صفر شکست دهد . هر دو گل این بازی را برای اتلتیکو مادرید، آنتون گریژمان به ثمر رساند .

خلاصه ی بازی : دیگو سیمئونه برای این بازی ...

برای مشاهده ی ادامه ی متن خلاصه ی بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s3.picofile.com/file/8213668950/F9T_vs_GET.jpg

 دیگو سیمئونه برای این بازی ترکیب خوبی را با توجه به نظر کارشناسان وارد زمین کرد . ترکیبی که فرناندو تورس، کاراسکو و ساویچ از ابتدا در آن حضور داشتند .

در همان ابتدای بازی آنتون گریژمان توانست از پاس زیبای گابی استفاده کند و دروازه ی تیم ختافه را فرو بریزد .

این گل شاید میتوان گفت تمامی برنامه های تیم ختافه را برهم ریخت و بازی تا پایان این نیمه متعادل ادامه یافت . ختافه یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه ی اتلتیکو مادرید به وجود آورد اما با درخشش اوبلاک آن توپ ها به گل تبدیل نشد .

فرناندو تورس در این نیمه خوب کار کرد و بیشتر بازی را کنترل میکرد تا نتیجه حفظ شود و موقعیت خاصی به دست نیاورد .

در نیمه ی اول سیکوِرا و گابی از اتلتیکو مادرید و الکسیس از ختافه کارت زرد گرفتند .

در ابتدای نیمه ی دوم آنخل کورِآ بجای کاراسکو وارد زمین شد اما این بازیکن نتوانست کار خاصی در زمین صورت دهد و بازی همچنان سرد و بی روح ادامه یافت تا اینکه بالاخره جکسون مارتینز در دقیقه ی 57 بجای تورس وارد زمین شد و در دقیقه ی 65 نیز الیور تورس جای خود را به تیاگو داد .

این تعویض ها برای تیم اتلتیکو مادرید سودمند نبود و تغییری در بازی به وجود نیاورد تا اینکه بالاخره در دقیقه ی 90 گریژمان روی پاس جکسون مارتینز موفق شد گل دوم خود و اتلتیکو مادرید را در بازی به ثمر برساند و بازی با همان نتیجه ی دو بر صفر به نفع اتلتیکو مادرید پایان یافت .

در این نیمه تیاگو از اتلتیک و آنخل لافیتا از ختافه کارت زرد دریافت کردند .

نکته ی تامل برانگیز این بازی اینجا بود که شاگردان دیگو سیمئونه در میانه های زمین توپ های زیادی را از دست دادند که این خود مشکلی بزرگ است و باید به زودی برطرف شود تا مقابل تیم های بزرگ به مشکل برخورد نکند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد