هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

شکست اتلتیکو مادرید مقابل بنفیکا در خانه/ خلاصه ی بازی

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود یعنی ویسنته کالدرون درمقابل چشم هزاران هوادارش درحالی که فرناندو تورس را تا دقیقه ی 80 بر روی نیمکت میدید با نتیجه ی 2 بر 1 از تیم بنفیکا شکست خورد تا با از دست دادن سه امتیاز حساس این بازی شانس خود را برای صعود به عنوان تیم اول گروه به مرحله ی بعد کاهش دهد .

خلاصه ی بازی: دیگو سیمئونه برای این بازی حساس .....

برای مشاهده ی متن خلاصه ی بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 http://s6.picofile.com/file/8214999342/img560c6a5c4527e.jpg

دیگو سیمئونه برای این بازی حساس ترکیب یازده نفره ای از بازیکنان تیمش را به زمین فرستاد که از نکات جالب این ترکیب، فیکس بودن جکسون مارتینز برخلاف انتقاد های دیگو سیمئونه از این بازیکن درست در چند روز پیش از بازی بود . تصمیمی که باعث شد فرناندو تورس اسطوره ی باشگاه اتلتیکو مادرید تا اواخر بازی نیمکت نشین باشد و نتواند به تیمش کمک کند .
تیم اتلتیکو مادرید بازی را خوب شروع کرد و همان ابتدا چند موقعیت خوب به دست آورد که با بی دقتی از دستشان داد . بالاخره این آنخل کورِآ بود که با پاس دیدنی آنتون گریژمان دروازه ی بنفیکا را گشود .
در ادامه باز هم این اتلتیکو بود که حملات خوبی ترتیب داد اما با توجه به بازی سخت و خشن بازیکنان بنفیکا موفق به زدن گل دوم نشد تا اینکه تیم بنفیکا روی یک حمله ی حساب شده به گل مساوی دست پیدا کرد و نیمه ی اول با همان نتیجه ی یک بر یک به پایان رسید .
در این نیمه پریرا ،لوئیسائو و ساماریس از بنفیکا و جکسون از اتلتیکو کارت زرد دریافت کردند .
در ابتدای نیمه ی دوم درحالی که پیش بینی میشد دیگو سیمئونه به ترکیب خود دست برد و تعویض هایی انجام دهد این مربی هیچ تغییری در ترکیب خود ایجاد نکرد .
ابتدای نیمه ی دوم هم اتلتیکو مادرید شورع به حمله کرد اما روی یک ضدحمله گل دوم را هم از بنفیکا دریافت کرد و کارش برای ادامه بسیار سخت شد .
در ادامه نیگوئز بجای الیور تورس و ویتو بجای گریژمان وارد زمین مسابقه شدند اما نتوانستند کار خاصی صورت دهند تا اینکه بالاخره در دقیقه ی 77 فرناندو تورس بجای کورِآ که موفق به گلزنی شده بود وارد زمین شد .
اتلتیکو مادرید در 10 دقیقه ی پایان بازی حملات گسترده ای را انجام داد اما موفق به گلزنی نشد و بازی با نتیجه ی 2 بر 1 به نفع بنفیکا پایان یافت .
در این نیمه الیور تورس از اتلتیکو و ویِیرا از بنفیکا کارت زرد دریافت کردند .
نکته ی جالب توجه این مسابقه تعویض نشدن جکسون مارتینز تا پایان  بازی بود که در طول 90 دقیقه بازی خود به غیر موقعیت هایی که از دست داد و کرات زردی که دریافت کرد کار خاصی در زمین انجام نداد .

نظرات 1 + ارسال نظر
I Love Torres پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 15:26

اه!!! چرا اینو بازیش میده!دهن ما رو سرویس کرده! این کجاش مربی خوبیه!...
واقعا لیاقت ... رو داره

جکسون تو ترکیب یازده نفره ی بدترین بازیکنان هفته ی دوم اروپا هستش ... من دیگه هیچ حرفی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد