هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

حمایت فرناندو تورس از رافائل بنیتز

هواداران فرناندو تورس :  همان طور که میدانید تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در دربی شهر مادرید به تساوی یک بر یک رسیدند و برخی از هواداران افراطی رئال از عملکرد رافائل بنیتز، سرمربی رئال انتقاد کردند و معتقد بودند که تدافعی بازی کردن بنیتز دلیل اصلی از دست دادن امتیازات حساس این بازی بود .

فرناندو تورس طی یک مصاحبه از بنیتز حمایت کرده که دعوت میکنم در ادامه مطلب متن این مصاحبه را مشاهده فرمایید .

http://s6.picofile.com/file/8215158492/Fernando_Torres_pics_vs_BEN_by_F9Tfans_ir_6_.jpg

به گزارش وب سایتFootball-espana، فرناندو تورس، مهاجم اتلتیکو مادرید ، از مربی سابق خود در تیم های چلسی و لیورپول، رافا بنیتز، پشتیبانی کرد و تدافعی بودن مربی رئال مادرید را تکذیب کرد .
فرناندو تورس درمورد تدافعی بازی کردن بنیتز گفت : 
"من او را به خوبی می شناسم و ما تقریبا به مدت 4 سال در دو تیم مختلف با یکدیگر همکاری کردیم. او تدافعی نیست و اگر به او اجازه بدهند که کار خودش را انجام دهد، نتایج خوبی می گیرد. ما دو امتیاز از دست دادیم؛ هر بار که شما با بازیکنان زیادی دست به حمله بزنید، بیشتر در معرض ضد حمله قرار می گیرید. نمی دانم که 10 دقیقه پایانی خوب بود یا بد. ما موقعیت های بیشتر، جدیت بیشتر و اشتیاق بیشتری برای برد داشتیم و ما باید آن را نکته مثبتی بدانیم. کاری که اتلتیکو در نیمه دوم انجام داد، باید تحسین شود و این ربطی به شیوه بازی تیم رئال مادرید ندارد؛ آن ها به وسیله ما تحت فشار بودند . "
وی درمورد پنالتی از دست ربته ی آنتون گریژمان گفت : 
"چرا من پنالتی نزدم ؟ این به من مربوط نمی شود . من از به ثمر رساندن صدمین گلم برای اتلتیکو خوشحال می شدم می توانست شرایط بی نظیری باشد . "
تورس درمورد تمدید قرارداد اینگونه پاسخ داد :
"همه می دانند که من خواستار حضور در اتلتیکو هستم . هنگام مذاکره بر سر تمدید قرارداد، اگر باشگاه هم چنین حسی داشته باشد، همه چیز آسان خواهد بود . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد