هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

سعید عزت اللهی و دیدار با فرناندو تورس در فراری قرمز !

هواداران فرناندو تورس : سایت ورزش سه یک مصاحبه ی اختصاصی با سعید عزت اللهی داشته که در آن، این بازیکن آینده دار تیم ملی ایران و بازیکن سابق اتلتیکو مادرید از فرناندو تورس سخن به میان آورده شده که دعوت میکنم در ادامه مطلب متن این مصاحبه را مشاهده فرمایید .

 

قبل از یکی از دیدارهایی که در وینسته کالدرون از سری مسابقات چمپیونز لیگ داشتیم ، ماشین یکی از دوستانم دست من بود و مجبور شدم برای تمرین ساعت 10 صبح با ماشین پژوی او به تمرین بروم، می خواستم ماشین او را بیرون از استادیوم پارک کنم اما محافظین گفتند ماشین را به پارکینگ استادیوم ببرم، وقتی که من وارد پارکینگ شدم، نمی دانم چه اتفاقی افتاد که کل پارکینگ پر از دود اگزوز ماشینی شد که دست من بود و در همین زمان همه برگشتند تا ببینند چه کسی و با چه ماشینی آمده است! هرطوری بود ماشین را پارک کردم و تا آمدم که پیاده شوم دیدم فرناندو تورس با فراری قرمز رنگش آمد و کنار این ماشین پارک کرد و من هم برای این که من را نبیند مجبور شدم به بهانه ای خود را داخل ماشین پنهان کنم تا او برود. 

نظرات 2 + ارسال نظر
ghasem@torres یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 15:28 http://elninof9t.blogsky.com

ناموسا تو آخرین خبر نخوندیش ارش

آخرین خبر دیگه چیه !؟ تو همون سایت ورزش سه خوندن

MOHAMMAD_9 سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 14:56

ناموسا این مال ی سال پیش نی ؟

والا از ورزش سه هرچی بگی برمیاد ولی فک کنم برا الان باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد